Shania Twain/That don't impress me much - ~
Fra : Trekroner

Dato : 24-06-05 19:29

Nogen der har den, eller ved hvor den kan findes? Har en idé til en
bastard...

--
Michael
Fjern "FJERN" i mail-adr. ved svar

Fra : Jacob E.

Dato : 24-06-05 20:25

Trekroner wrote:
> Nogen der har den, eller ved hvor den kan findes? Har en idé til en
> bastard...

Den findes svjv ikke, og det er der ikke ret mange accapella-versioner af
nyere numre som gør - officielt.

Mvh Jacob E.

Fra : Jette

Dato : 24-06-05 21:21

Jacob E. <sp@mmers-die.invalid> wrote:
> Den findes svjv ikke, og det er der ikke ret mange
> accapella-versioner af nyere numre som gør - officielt.

En hurtig søgning i bibliotek.dk gav dette resultat:

Sing with the girls
compiled by Nick Crispin, music arranged by Jack Long
2000. 24 sider + 1 cd
Forlag: Wise
For sangstemme med becifring (med guitargreb)
Cd: Sing with the girls! [S.l.] : Omnibus, 2000. 1 cd : stereo. Instrumental
gennemspilning af sangene i nodehæftet. Indspillet efter
music-minus-one-princippet.
Indhold:
Madonna: American pie
Spears, Britney: Baby one more time
All Saints: Never ever
Spice Girls: 2 become 1
Twain, Shania: That don't impress me much

Den står på 12 biblioteker her i landet, så den skulle være til at skaffe.

Med venlig hilsen
Jette

Fra : Jacob E.

Dato : 25-06-05 00:21

Jette wrote:

> [...]
> Spice Girls: 2 become 1
> Twain, Shania: That don't impress me much
>
> Den står på 12 biblioteker her i landet, så den skulle være til at

Af ren nysgerrighed, hvorfor tror du at den cd indeholder de nævnte numre i
acapella-version?

Mvh Jacob E.

Fra : Jette

Dato : 25-06-05 09:31

Jacob E. <sp@mmers-die.invalid> wrote:
> Af ren nysgerrighed, hvorfor tror du at den cd indeholder de nævnte
> numre i acapella-version?

Ups - jeg sov i timen
Michael spurgte efter en accapella-version og ikke en instrumentalversion.
En ren vokal-version bliver nok svær at finde, det er korrekt.

Mvh
Jette

Fra : Koeffe

Dato : 25-06-05 10:36

"Jette" skrev i en meddelelse

| Michael spurgte efter en accapella-version og ikke en
instrumentalversion.
| En ren vokal-version bliver nok svær at finde, det er
korrekt.

Burde man ikke kunne tage instrumentalversionen og bruge den
til fasevending på den originale version, og så har man
sangen tilbage?

--
Koeffe

Fra : Kasper Aae

Dato : 25-06-05 10:57

On Sat, 25 Jun 2005 11:36:02 +0200, "Koeffe"
<graphic.muse[fjernes]@[fjernes]gmail.com> wrote:

> [...]
>
>Burde man ikke kunne tage instrumentalversionen og bruge den
>til fasevending på den originale version, og så har man

Jo, og det er vist også løsningen på fred i Mellemøsten :D

Idéen er god nok i teorien, men da der står: "compiled by Nick
Crispin, music arranged by Jack Long", så tvivler jeg på at
instrumental-versionerne her bare er original-nummeret minus sang, og
så nytter det jo ikke.

--
Kasper Aae

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 27-06-05 12:00

"Jacob E." <sp@mmers-die.invalid> wrote in message

> Af ren nysgerrighed, hvorfor tror du at den cd indeholder de nævnte numre
> acapella-version?

Jeg ville snarere mene at det var omvendt: hint: Instrumental

--
mvh / regards http://makeashorterlink.com/?L27A21C4B
Christian http://makeashorterlink.com/?Q1BA32C4B

Fra : Iddqd

Dato : 25-06-05 14:17

Trekroner wrote:
> Nogen der har den, eller ved hvor den kan findes? Har en idé til en
> bastard...

Hvis du absolut vil ødelægge musik, kunne du så ikke vælge noget der er
dårligt i forvejen.

Imho er bastard pop noget af det dårligste, selv om jeg da godt kan se
nogle "kunstnere" fortjener den behandling.

Mvh

Bruno

Fra : Sune Salminen

Dato : 25-06-05 15:22

Iddqd wrote:

> [...]
>
> Imho er bastard pop noget af det dårligste, selv om jeg da godt kan se
> nogle "kunstnere" fortjener den behandling.

lørdags-strøtanker..

Hvis nu man tager to numre man ikke bryder sig om og mixer dem sammen,
bliver de så til ét godt nummer, eller bliver det hele dobbelt så
dårligt?

Måske skulle man eksperimentere med fasevending af dårlig musik.. das
kleine krokodill i den ene kanal og én dag tilbage i den anden..

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk