The Blue Van LP hvorhenne?
Fra : Niels Rune Brandt

Dato : 24-06-05 19:22

Hej gruppe!

Ja det er ikke offtopic, for jeg leder ikke efter en, der vil sælge mig sin
plade, men hjælp til at finde en butik hvor jeg kan købe den..

Et nordjysk band Blue Van udgav et album i vinters, der kom både på CD og
vinyl.. Jeg har fundet masser af steder på nettet, hvor jeg kan få den på
CD, men nu er jeg jo lidt af en vinylfreak.. Nogen der har nogen gode ideer
til en butik i København, hvor jeg vil kunne få den.. Sex Beats Records,
måske?

Rune

Fra : BS

Dato : 25-06-05 12:52

> [...]
> ideer
> til en butik i København, hvor jeg vil kunne få den.. Sex Beats Records,

Jeg har selv købt den på vinyl
her -http://www.moby-disc.dk/medier.aspx?funktion=16&id_kunstner=7323

Enjoy det er en fed skive og jeg ser frem til at se dem på RF om et par dage
;)

Fra : Thomas

Dato : 26-06-05 08:56

"Niels Rune Brandt" <nielsrune@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ideer
> til en butik i København, hvor jeg vil kunne få den.. Sex Beats Records,

Som BS allerede har tippet dig om - Så har MobyDisc den...

Skulle du være interesseret med mere musik fra bandet, kunne du måske være
interesseret i dette tilbud : http://www.haps.dk/bluevan.htm

Mvh. Thomas

Fra : Niels Rune Brandt

Dato : 27-06-05 10:18