Hvad er 24/7?
Fra : Jørgen

Dato : 24-06-05 17:57

I visse scoreannoncer bruger man begrebet 24/7 i forb. med S/M.
Hvad er det?

Mvh Jørgen

--
Giv den segnende stærke drikke
og giv den mismodige vin. (Ordsp. 31,6)

Fra : Nuser

Dato : 24-06-05 18:14

"Jørgen" <skjelm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>I visse scoreannoncer bruger man begrebet 24/7 i forb. med S/M.

> Hvad er det?

Det betyder 24 timer i døgnet 7 dage om ugen (Og hvis der står 24/7/365 er
det 365 dage)

Ofte brugt i forholde hvor masochisten underskriver en kontrakt hvor
vedkomne overdrager hele sin selvbestemmelse over ALT (økonomi, seksualitet,
job, børn) til den dominante/sadisten.

I miljøet er der ofte diskutioner om der i virkeligheden findes 24/7 forhold
Se bl.a.
http://sm-debatten.dk/topic.asp?TOPIC_ID=473&FORUM_ID=1&CAT_ID=1&Topic_Title=sp%F8rgsm%E5l+om+TPE+el%2E+24%2F7&Forum_Title=DEBATTEN
og http://debat.svirp.dk/topic.asp?TOPIC_ID=156

Mange hilsner

Nuser

Fra : Giraf

Dato : 24-06-05 18:25

Nuser wrote:
> [...]
>
> Ofte brugt i forholde hvor masochisten underskriver en kontrakt hvor
> vedkomne overdrager hele sin selvbestemmelse over ALT (økonomi, seksualitet,

Jamen, det er da direkte sindsygt ? :D

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 24-06-05 18:36

Giraf wrote:

> Jamen, det er da direkte sindsygt ? :D

Gad vide, om det ikke er hele pointen?

Med venlig hilsen
Børge

Fra : PerX ...

Dato : 27-06-05 15:39

In article <clXue.56855$Fe7.181962@news000.worldonline.dk>, dong@ding.dk
says...

> Jamen, det er da direkte sindsygt ? :D

En lækker babe der går rundt i forførende sager hele dagen, hvad er der
nu galt med det? *g*

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 24-06-05 18:16

> I visse scoreannoncer bruger man begrebet 24/7 i forb. med S/M.
> Hvad er det?

Dating annoncer...

Det betyder, at eksempelvis det aftalte Herre/slave-forhold gælder hele
tiden: 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen. Og ikke kun i weekenden eller når
man er alene eller når man har bestemt sig for at lege.

mvh Mikael Kern

Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 24-06-05 18:20

Jørgen wrote:
> I visse scoreannoncer bruger man begrebet 24/7 i forb. med S/M.
> Hvad er det?

Det betyder at man dyrket det - hvad det så end er - hele
tiden. Det kan man faktisk ikke gøre med S/m (det er fysisk
umuligt at påføre en person smerte 24 timer i døgnet 7 dage
om ugen. Om ikke andet så fordi man skal sove ind imellem),
men man kan godt med D/s, og det er højst sandsynligt det -
D/s - der hentydes til i annoncerne.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 24-06-05 18:35

Peter Knutsen (usenet) wrote:

> (det er fysisk umuligt at påføre en person
> smerte 24 timer i døgnet 7 dage om ugen. Om ikke andet så fordi man skal
> sove ind imellem)

Uden at vide ret meget om S/M er jeg ikke ubetinget enig med dig. Smerte
kan være psykisk, idet det kan være langt værre at vente på en fysisk
smerte end blive påført den. Måske tænder masochisten på usikkerheden
om, hvornår og hvordan dominanten udfører sin dominans mere end selve
dominantens tilstedeværelse.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Paul

Dato : 24-06-05 21:02

"Boerge Rahbech Jensen" <asdfaf@asdfa.ax> skrev i en meddelelse

> [...]
> smerte end blive påført den. Måske tænder masochisten på usikkerheden om,
> hvornår og hvordan dominanten udfører sin dominans mere end selve

Bingo!

M.v.h.

Paul

Fra : PerX ...

Dato : 27-06-05 15:40

In article <42bc4066$0$67263$157c6196@dreader2.cybercity.dk>,
peter@sagatafl.invalid says...

> [...]
> umuligt at påføre en person smerte 24 timer i døgnet 7 dage
> om ugen. Om ikke andet så fordi man skal sove ind imellem),

Du kan vel binde dem i en smertefuld stilling mens du sover? :)

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 27-06-05 16:47

PerX ... wrote:

> Du kan vel binde dem i en smertefuld stilling mens du sover? :)

Det virker da noget stærkere at lægge sig til at sove - hjemme - lige
efter man har ringet og fortalt mascokisten, at man kommer og gør det.
Forestil dig, hvordan mascokisten har det i ventetiden.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 28-06-05 02:28

"Peter Knutsen (usenet)" <peter@sagatafl.invalid> wrote in message

> [...]
> om ugen. Om ikke andet så fordi man skal sove ind imellem),
> men man kan godt med D/s, og det er højst sandsynligt det -

Sådan som jeg har forstået det, drejer det sig om at herskeren råder over
slaven 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen.
At man så ikke *hele tiden* er over vedkommende med pisken kan jo være en
del af legen, som så vidt jeg har forstået kører meget på det psykiske i det
meget af tiden.
Slaven skal jo også sove, på toilettet, i bad og have noget at spise en gang
imellem.
En hovedregel kan være, at slaven har lov til at spørge om lov til at gå på
toilettet, og som regel også får lov, da denne kropsfunktion er lidt svær at
sætte ud af spillet.
Men derudover går det ud på at herskeren har fuld rådighed over sin slave og
alt hvad der tilhører vedkommende.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--