Battefield 2 og Radeon 9200?
Fra : Danny Christensen

Dato : 24-06-05 16:33

Er der nogen der ved om det kan køre sammen jeg har selv Radeon 9600 SE med
256mb det virker som det skal, men min kammerat har Radeon 9200 og den er
ikke nævnt som understøttet, men det kunne være det virkede alligevel.
Så er der nogen der har prøvet?

Mvh Danny

Fra : BuFFerz

Dato : 24-06-05 17:31

Jeg ved det ikke - men du kan prøve at hente demo'en.

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : N´far

Dato : 24-06-05 18:26

Ok med 8500, 9000, 9200 har jeg læst.

vh

Fra : Søren Christensen

Dato : 26-06-05 15:48

Jeg kan ikke få demoen til at virke med mit 9000pro (gpu understøtter dirx
8,1) Der kommer blå skærm i mit XP (nforce2+amd2000+)når jeg starter demoen.
Men om det er grafikkortet er jeg ikke helt sikker på.

Mvh Søren

Fra : Brian Lund

Dato : 26-06-05 22:51

> [...]
demoen.
> Men om det er grafikkortet er jeg ikke helt sikker på.

Demoen har en del bugs, men dit grafikkort _burde_ kunne køre det :)

Brian

Fra : Kasper Aae

Dato : 27-06-05 23:48

On Sun, 26 Jun 2005 16:47:56 +0200, "Søren Christensen"
<mailboxsch@omnispace.com> wrote:

>Jeg kan ikke få demoen til at virke med mit 9000pro (gpu understøtter dirx
>8,1) Der kommer blå skærm i mit XP (nforce2+amd2000+)når jeg starter demoen.
>Men om det er grafikkortet er jeg ikke helt sikker på.

Før jeg kunne få demoen til at virke på min maskine, blev jeg nødt til
at gå ind i video.con filen og ændre "VideoSettings.setResolution"
til: "1024x768@85Hz". Filen ligger i din profil-mappe i \Documents and
Settings\<logonnavn>\Dokumenter\Battlefield 2 Demo\Profiles.

--
Kasper Aae

Fra : Søren Christensen

Dato : 28-06-05 17:18

Den skriver (ved opstart af BF") noget med beskadigelse af filen
ati3duag.dll. Og det er den samme fil hver gang. Så enten er downloaded
fejlbehæftet, ellers er det måske det med opsætningen. Jeg må lige prøve det
med video-resolution du skriver og se om det virker. Nu har jeg spillet
bf1942 længe nok :)

Mvh Søren

Fra : Kasper Aae

Dato : 28-06-05 18:58

On Tue, 28 Jun 2005 18:18:23 +0200, "Søren Christensen"
> [...]

>med video-resolution du skriver og se om det virker. Nu har jeg spillet

Symptomet hos mig var, at skærmen gik i sort ligesom når man skifter
opløsning, for derefter at crashe til desktoppen.

ati3duag.dll er ikke en Battlefield 2 fil, men en fil til
grafikkort-driveren. Hvis du ikke allerede har prøvet det, så prøv at
installere en anden version af grafikkort driveren (afinstaller den
gamle først). Eller prøv at fjerne den gamle driver helt med Driver
Cleaner, og installer en ny.

Driver Cleaner:

http://www.driverheaven.net/showthread.php?s=&t=56277

--