MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Min Pc hopper ud af spil..??
Fra : Ukendt

Dato : 24-06-05 13:00

Når jeg spiller spil, krævende og mindre krævende, hopper min pc ud i
windows, spillet er lukket ned og pcen lader som intet er hændt. Så er jeg
der i windows og skal starte forfra med at starte spillet op.. Nogle der kan
hjælpe?

Mvh.
Pernille

Fra : Jesper Staun Hansen

Dato : 24-06-05 13:48

pern wrote:
> [...]
> der i windows og skal starte forfra med at starte spillet op.. Nogle der kan

Man kunne jo lige hjælpe dig lidt med at give lidt info om det. Har du
eller andre installeret noget for nylig ? Eller været på nogen
hjemmesider som beder dig installere et eller andet?

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-05 14:44

"Jesper Staun Hansen">

> Man kunne jo lige hjælpe dig lidt med at give lidt info >om det. Har du
> eller andre installeret noget for nylig ? Eller været på >nogen
> hjemmesider som beder dig installere et eller andet?

Nej, ikke andet end Norton antivirus og firewall. Har lige haft slettet hele
min pc, da den gjorde det forinden, men den gør det stadigvæk. Så jeg tænkte
på om det kunne være noget hardware der kunne være årsag til det??

/Pernille

Fra : Jesper Staun Hansen

Dato : 24-06-05 21:28

pern wrote:
> [...]
> min pc, da den gjorde det forinden, men den gør det stadigvæk. Så jeg tænkte
> på om det kunne være noget hardware der kunne være årsag til det??

Hvis du får lyst engang. Kan du prøve at installere alt for bunden, men
lade være med at installere noget firewall eller antivirus. Dog skal du
huske at du skal koble internettet fra. Ellers går der nok ikke andet
end 2-3timer før du får noget ind som du gider have.

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 24-06-05 20:53

<pern> skrev i en meddelelse
> [...]
> der i windows og skal starte forfra med at starte spillet op.. Nogle der

Hvilken:
Hardware?
Software?
Drivere?
(For at kunne hjælpe er det nødvendigt at vide lidt om dit system)

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 25-06-05 19:52

<pern> skrev i en meddelelse
> [...]
> der i windows og skal starte forfra med at starte spillet op.. Nogle der

Du har vel læst på spillet hvad det kræver, og hvad de anbefaler af
hardware.

Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-05 18:47

"Jesper Jacobsen"
> Du har vel læst på spillet hvad det kræver, og hvad de >anbefaler af
> hardware.

Jada,
Her er listen fra min faktura.:
AMD Athlon 3200+
1024 pc3200 samsung ram
Ati Radeon 9550 256mb
asrock k7upgrade bundkort

Det fik jeg at vide, sagtens kunne klare de spil jeg spiller, sims2, & need
for speed underground2.

/Pernille

Fra : Erik Olsen

Dato : 26-06-05 18:56

Pernille wrote:

> [...]
> Ati Radeon 9550 256mb
> asrock k7upgrade bundkort
>
> Det fik jeg at vide, sagtens kunne klare de spil jeg spiller, sims2,

Er det alle spil?

Jeg har oplevet at måtte opdatere drivere til grafikkortet. Jeg har også
oplevet NAV give problemer.

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-05 19:06

"Erik Olsen"

> Er det alle spil?
>
> Jeg har oplevet at måtte opdatere drivere til >grafikkortet. Jeg har også
> oplevet NAV give problemer.

Det er de 2 spil jeg spiller mest. ;)

får lige kigget på driver dato..

/Pernille