Hanhund søger et nyt hjem...
Fra : Christina Jensen

Dato : 24-06-05 12:24

hejsa jeg formidler en hanhund på 4 år, som søger et nyt hjem....han hedder
chico og er en blanding mellem lab/hønsehund, er helt sort...han er meget
sød...men grundet at hans "forældre" nye baby, har de lidt problemer, han
har knurret 1 gang af deres baby, men kun fordi han blev forskrækket, så nu
vil de ikke have ham mere, hvis der sidder nogen derude der har lyst og tid
til en dejlig hanhund så giv mig et ring.....46320979 el. 30290467. han bor
i Roskilde på sjælland.....

Fra : jopa

Dato : 24-06-05 12:53

Christina Jensen skriblede bla:
> [...]
> sidder nogen derude der har lyst og tid til en dejlig hanhund så giv
> mig et ring.....46320979 el. 30290467. han bor i Roskilde på

Du burde måske samtidig formidle adobtion af deres baby

--

Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Christina Jensen

Dato : 24-06-05 13:06

Ja det er jo en anden snak, men nu handler det jo om deres hund, og jeg
synes den fortjener en chance, derfor har jeg tilbudt at gøre det....kender
du nogen?

Fra : jopa

Dato : 24-06-05 15:19

Christina Jensen skriblede bla:
> Ja det er jo en anden snak, men nu handler det jo om deres hund, og
> jeg synes den fortjener en chance, derfor har jeg tilbudt at gøre
> det....kender du nogen?

Jeg forstår dig godt.
Kunne blot ikke lade være med som vanligt at tænke på hvor mange der
egentlig ikke er klar over at en hund ikke blot er noget man kyler væk når
man er træt af den.
Derfor kan det da godt være at de lige kan klare at have en baby.

ps nej kender desværre ingen.
Var lige på hundeinternat for et par uger siden, og fik næsten tårer i
øjnene over alle de dejlige hunde der stod og spurgte mig om ikke jeg ville
tage dem med hjem.

--

Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Christina Jensen

Dato : 25-06-05 09:47

Jeg kan godt følge dig, men jeg leder ihærdigt efter et sted til ham

Fra : Verner

Dato : 26-06-05 17:36

On Fri, 24 Jun 2005 13:52:50 +0200, "jopa" <john@zora.invalid> wrote:

>Du burde måske samtidig formidle adobtion af deres baby

Sikke dig noget bavl !

Verner

Fra : jopa

Dato : 26-06-05 17:59