Jørn Hjorting sjov...
Fra : Anders

Dato : 23-06-05 16:13

Hej

Jeg hørte en gang nogle klips hvor en fyr havde optaget nogle "De ringer, vi
spiller" med Jørn Hjorting, og så klippet helt vildt i dem så det hele fik
en helt anden mening. Super sjovt, men jeg kan ikke finde noget om det nogen
steder?!

Er der nogen der har hørt det, og måske ved hvor man evt, kan downloade?!

Mvh ANders

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-05 12:20

"Anders" <andersvalenFjErN@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogen steder?!
>
> Er der nogen der har hørt det, og måske ved hvor man evt, kan downloade?!

Mon ikke det er "de ringer vi piller" du tænker på?? - hylesjovt !!!!1
Jeg har et eksemplar på cd -
Skal loge finde den i løbet af weekenden så kan jeg sende dig en version i
mp3

vh
Esben

Fra : Anders

Dato : 24-06-05 13:45

> Mon ikke det er "de ringer vi piller" du tænker på?? - hylesjovt !!!!1
> Jeg har et eksemplar på cd -
> Skal loge finde den i løbet af weekenden så kan jeg sende dig en version i
> mp3

Hej Esben

Det kunne være genialt!!!!

God weekend!

Mvh Anders

Fra : Morten Nielsen

Dato : 24-06-05 18:35

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 24-06-05 19:07

Anders skrev:

> [...]
> i dem så det hele fik en helt anden mening. Super sjovt, men
> jeg kan ikke finde noget om det nogen steder?!

Andre har svaret, så jeg kommer lige med et sidespring:

Monrad & Rislund har vist lavet en parodi på Jørn Hjorting,
som er hyleskæg. Det er noget med at en sjællandsk
grisefarmer bliver ringet op af "Hjorting", og ender med at
vinde en halv gris. På et tidspunkt spørger "Hjorting" om
han må tale med fruen, og får svaret: "Hun har ik' tid -
hun laver *kaf*."

Er der nogen, som husker den? Det er sikkert mindst en
"menneskealder" siden.

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt
- en hal' gris? - lige til å læg' i køleren.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 24-06-05 19:29

On Fri, 24 Jun 2005 20:06:45 +0200, "Herluf Holdt, 3140"
<herlufholdtFJERN@privat.dk> wrote:

>Er der nogen, som husker den? Det er sikkert mindst en
>"menneskealder" siden.

Ja den kan jeg godt huske :)

Han kan ikke rigtig forstå hvad han skal med en *halv* gris :)

--
http://www.audioscrobbler.com/user/front243/
Now playing:

Fra : Hauge

Dato : 26-06-05 10:28

Hej
Herluf Holdt, 3140 wrote:
> Er der nogen, som husker den? Det er sikkert mindst en
> "menneskealder" siden.

Det er "Henriksen vinder en ½ gris."

"Godaften, det er fra fredagsavisens billedlotteri... Våffer nåd
småtteri?..."

Mvh Hauge