Man _må_ bare elske hende :o)
Fra : Leyna

Dato : 23-06-05 11:24

Min hunkat Popsie har et fast ritual hver aften når jeg er kommet i
seng. Så skal der kæles og nusses, og ikke mindst spindes og savles
ned i hovedet på mor. Lækkert! :-/
Nå, men man afviser jo ikke en kælen og kærlig kat. Heller ikke selv
om hun i bar kælenskab lige skal tygge godt og grundigt i mine fingre.

Denne kæleomgang kan vare fra 5 min til en halv time, og så gider hun
ikke mere og finder et sted at lægge sig til at sove, og så lægger
"mor" sig da osse til at sove.
Så langt så godt.

I går aftes havde hun dog ikke helt fået nok i første omgang, og "mor"
havde lagt sig til at sove (men var ikke faldet i søvn endnu). Popsie
spinder højlydt og trasker rundt om hovedet på mig og håber på at få
lidt mere nus og leder efter en ledig hånd som hun så kan gnubbe sig
op af. Da dette ikke lykkedes stiller hun sig op lige ud for mit
ansigt (jeg kan ikke se hende, for der er bælgmørkt i vores
soveværelse) og så siger hun en besynderlig lyd, hvorefter hun så
fortrækker. Jeg tænder lyset for at se om der er noget galt, og lige
ved siden af min hovedpude ligger så aftenens ration af tørfoder, som
lige har været en gang ned at vende. YIKES!
Sådan en kat _må_ man da bare elske, ikk'?
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-05 12:44

> Jeg tænder lyset for at se om der er noget galt, og lige
> ved siden af min hovedpude ligger så aftenens ration af tørfoder, som
> lige har været en gang ned at vende. YIKES!
> Sådan en kat _må_ man da bare elske, ikk'?

Det var da ellers en fin gave at få

Tina

Fra : Leyna

Dato : 23-06-05 14:43

On Thu, 23 Jun 2005 13:43:38 +0200, "Tina F." <wunjo(a)webspeed.dk>
wrote:

>"Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev i en meddelelse

>Det var da ellers en fin gave at få

En genbrugsgave? *GGG*

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-05 14:57

> En genbrugsgave? *GGG*

Det var det bedste hun lige havde "ved hånden". *G*

Andy nøjs med at komme med høstrå fra dyrene. Han er vild med hø - putte i
det sammen med et marsvin, lege med det, bare kigge på det er rent tv for
Andy. Så selvfølgelig er det også det jeg får i aftengave og morgengave af
ham - dog uden genbrugs-fasen )

Tina

Fra : Pernille Lundahl Sch~

Dato : 23-06-05 15:31

Hej Leyna,

det var da en god og nyttig gave

Hjemme hos os får vi druknede pelsmus (de bliver EKSTREMT våde og
klamme, jeg er glad for at det ikke er rigtige mus) af Skrubben og
poselukkere eller elektrikerstrips af Choko, som har et hemmeligt lager
i et sort hul et eller andet sted...

/Pernille

Fra : Leyna

Dato : 24-06-05 10:02

On Thu, 23 Jun 2005 16:30:42 +0200, Pernille Lundahl Scharff
<pernille@brunholm-scharff.dk> wrote:

>det var da en god og nyttig gave

Tjoeh, men jeg var nu sådan et utaknemmligt skarn at jeg fluks
kasserede den!

> [...]
>klamme, jeg er glad for at det ikke er rigtige mus) af Skrubben og
>poselukkere eller elektrikerstrips af Choko, som har et hemmeligt lager

Årh jamen gaver får vi skam osse. Det er rigtige mus. Nogle af dem
uden hoved eller bidt midt over så alt "indmaden" hænger ud. Det er en
rigtig lækkerbidsken at få i sengen... YUCK!