DCU debat ! HVA BA!
Fra : verner

Dato : 23-06-05 10:27

Prøv lige at tjekke denne adresse af www.campingferie.dk . under EMNET
DCU-debat.

De giver mig jo ret i ALT hvad jeg skriver af kritik om DCUs uduelige
ledelse.

Hvor er alle de lalleglade DCU- tilhængere af DANSK CENSUR UNION blevet af
i den debat?

Hilsen
verner

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 23-06-05 10:36

Åh nej troede lige vi var blevet fri for dig
Hvis du er så utilfreds med DCU så meld dig enten ud, hvis du er medlem, (er
du det????) hvis du er så søg ind i bestyrelsen og gør dig gældende der, og
lad os andre blive fri for alt det bøvl vi kan selv tage stilling vi behøver
ikke dig til at "supervise" os og for øvrigt hvis du ikke er medlem kan du
egentligt ikke tillade dig at brokke dig, kan du vel???
Jeg kan jo til eksempel ikke tillade mig at brokke mig over regeringen, for
jeg mødte ikke op og stemte, sådan er det bare, måske du kunne lære
noget????

Jørgen
(der er medlem og er glad for det, og det kan/skal du ikke ødelægge Verner)

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 23-06-05 11:38

"Jørgen Nielsen" <jan@vindeby.com> skrev i en meddelelse

> Jørgen
> (der er medlem og er glad for det, og det kan/skal du ikke ødelægge
Verner)

Hold fast i det Jørgen - Verners menighed tæller ikke medlemmer nok til,
at
de kan blive valgt til noget som helst i DCU, for hvis denne gruppe var så
stor som de selv tror, så havde de revolutioneret foreningen for længe
siden.

blevet
af

Ja....man får det udbytte af en debat, som man tilsyneladende ønsker at
få.
Den opmærksomme læser af debatten vil opdage, at de deltagere som ikke er
enige med den menighed som Verner m.fl. dyrker, simpelt hen melder pas i
debatten. Det er formålsløst og ørkesløs diskussion - med den samme lille
gruppe DCU-utilfredse.

Så.....man kan selvfølgelig tage deres fravær som udtryk for at de
utilfredse har ret. Men jeg ser du mere som et udryk for, at man
konstaterer, at de utilfredse er utilfredse - og at det bliver der ikke
lavet om på. Og at man derfor ikke orker at debatere mere med dem. det er
jo
gjort til hudløshed gennem flere år.

Fortsat god sommer - på campingpladserne.

/Flemming U

Fra : verner

Dato : 23-06-05 12:49

"Flemming Udbjørg" <flemming@udbjorg.dk> skrev i en meddelelse

> Hold fast i det Jørgen - Verners menighed tæller ikke medlemmer nok til,
> at
> de kan blive valgt til noget som helst i DCU,

DET aner du ikke noget som helst Flemming Udbjorg nu gætter du igen
som du plejer.

> for hvis denne gruppe var så
> stor som de selv tror, så havde de revolutioneret foreningen for længe
> siden.

DEN revolution er i fuld lige nu og her ))

Ja læs på www.campingferie.dk og se hvor tingene BREDER sig nu ))

> Den opmærksomme læser af debatten vil opdage, at de deltagere som ikke er
> enige med den menighed som Verner m.fl. dyrker, simpelt hen melder pas i
> debatten.

Nej for søren læs www.campingferie.dk FLERE hundrede indlæg støtter min
mening om DCU ))

Det er formålsløst og ørkesløs diskussion

Ja for de frelste DCU-tilhængere.

> Så.....man kan selvfølgelig tage deres fravær som udtryk for at de
> utilfredse har ret.

Enig for de har INGEN modargumenter imod sandheden så simpelt
er det Flemming Udbjorg.

Men jeg ser du mere som et udryk for, at man
> konstaterer, at de utilfredse er utilfredse - og at det bliver der ikke
> lavet om på.

Her tager du IGEN fejl. DCUs uduelige ledelse er i gang med at
prøve på at redde stumperne inden Campingferie tager helt over.
Nu må vi pludselig godt debattere campingpas hva do Flemming!

Og at man derfor ikke orker at debatere mere med dem. det er
> jo
> gjort til hudløshed gennem flere år.

Det bliver udsagnene ikke forkerte af.

> Fortsat god sommer - på campingpladserne.
>
> /Flemming U

/verner

Fra : JJJ

Dato : 23-06-05 13:56

> "Flemming Udbjørg" <flemming@udbjorg.dk> skrev i en meddelelse

> Nej for søren læs www.campingferie.dk FLERE hundrede indlæg støtter min
> mening om DCU ))

Bl.a. Kim Hansen, hvilket er det synonym du optræder under på campingferie´s
sider. Er Bo Børgesen stadig et uheldigt navn at præsentere sig med på
campingsiderne?`

--
Per (Esbjerg)
(på lånt computer men med mit rigtige navn!)

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 23-06-05 21:12

"JJJ" <ugyldig@mailadresse.dk> skrev i en meddelelse

> "verner" <ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

I hvor vi gungrer vi to - sagde musen til elefanten!

Det er da ret nøjsomt at opgøre menighedens aktivitet efter, hvor mange
indlæg de har skrevet til hinanden, og støttet hinanden i deres faste
opfattelse af DCU.

Hvis man tager en hurtig optælling af antal skribenter i dette debatforum,
så bliver resultatet jo lidt mere reelr - men selvfølgelig ikke så mange
at
prale med.

Men 30 personer, der skriver 200 indlæg er jo altså stadig kun 30
personer.

/Flemming U

Fra : verner

Dato : 26-06-05 21:03

> Det er da ret nøjsomt at opgøre menighedens aktivitet efter, hvor mange
> indlæg de har skrevet til hinanden, og støttet hinanden i deres faste
> opfattelse af DCU.

Enig, men det er jo kun den halve sandhed! du glemmer alle
dem som læser indlæggene og som er enig, men bare ikke
skriver det ned!

"Faste opfattelse af DCU " skriver du ? Har du slet ikke
forstået at de "bare" beskriver virkeligheden i DCU ?

> [...]
> at prale med.
> Men 30 personer, der skriver 200 indlæg er jo altså stadig kun 30

Ja det har du desværre ret i. Jeg håbede at dette censurfrie forum
ville tiltrække mange flere.Men de 24 personer her har også
krav på at høre sandheden om forholdene i DCU!

> /Flemming U

Hilsen
verner

Fra : verner

Dato : 23-06-05 12:40

"Jørgen Nielsen" <jan@vindeby.com> skrev i en meddelelse
> Åh nej troede lige vi var blevet fri for dig

Nej da længe leve ytringsfriheden.

> Jeg kan jo til eksempel ikke tillade mig at brokke mig over regeringen,
> for jeg mødte ikke op og stemte, sådan er det bare, måske du kunne lære
> noget????

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHH AV MIN MAVE HAHAHAHAH.

> Jørgen
> (der er medlem og er glad for det, og det kan/skal du ikke ødelægge
> Verner)

Hei Jørgen der er noget du har misforstået ! jeg vil ikke ødelægge noget
som helst for dig ! hvad er det dog for noget ævl du skriver!
Kan du ikke lide mine indlæg så spring dem dog over mand.

Hilsen
verner