erfaringer med Nokia 6600 ?
Fra : Ukendt

Dato : 22-06-05 23:15

hej er der nogle der har nogle erfaringer med Nokia 6600 og vil dele dem med
mig og andre

jeg er interaseret i den på grund af kalender funktion og mulighed for
navigation.

men jeg har hørt at den er meget langsom, feks at navigere rundt i menuerne
skule tage tid, er der hold i de rygter ?

mvh Morten

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-05 06:43

"Morten Dall Darmer" <mrnews (a) tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> men jeg har hørt at den er meget langsom, feks at navigere rundt i
> menuerne skule tage tid, er der hold i de rygter ?

Hej

Nu er mit erfaringsgrundlag i forbindelse med andre nutidige mobiltelefoner
måske lidt begrænset (jeg brugte en Nokia 6210 tidligere og mine erfaringer
er sammenlignet med andres telefoner jeg ikke kender så godt) men jeg
oplever ikke Nokia 6600 som decideret langsom. Når man har indstillet
telefonen på den måde i menuerne som helst vil have den, så kører den
faktisk ganske fornuftig og netop de fine muligheder der er for at lave den
om i forhold til fabriksindstillingerne synes jeg giver den et løft. Der
hvor jeg synes den taber, er manglende muligheder for at gøre skrifttyper
større som man tidligere havde mulighed for på Nokia telefoner men det er
vist meget generelt at det kan man ikke længere Nokias nyere modeller. Jeg
kunne også godt tænke mig at der var mulighed for at stille hvor hurtig at
lyset i displayet går ud på den, synes det går lidt stærkt men det er jo en
smagssag. Instruktionsbogen er af h. til. Jeg vil sige at den nærmer sig til
at være uanvendelig. Mange af funktionerne har jeg lært ved at prøve mig
frem i stedet for at bokse med manualen. Jeg har sjældent set noget så
dårligt. Men alt i alt en god telefon efter min mening.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk