Hjælp til at finde klap telefon til min li~
Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 22-06-05 22:41

Hey Folkens

Min stedbror har haft spurgt mig ad om jeg ikke nok vil hjælpe ham med
at finde en klaptelefon til ham. Og som en flinke og rare (NOT)
storebror man er så hjælper man vel gerne.

Men han har følgende ønsker/krav:

- Klap telefon
- Kamera, gerne 0,3 Mp eller bedre
- MP3 Afspiller
- Mulighed for at udvide hukommelses med Hukommelseskort
- Skærm på både mobilen og selve klappen

Max pris uden abb: 2000,-

Er det noget der overhovedet kan lade sig gøre, eller skal man
væsentligt over de 2000 før at alle de krav/ønsker kan indfries?.

Men hvad ville en telefon koste der havde alle de funktioner, og hvilke
er der at vælge imellem?.

Og hvilken/hvilke klap telefoner ville man kunne få for 2000 uden abb,
men som havde så mange så muligt af de ting som han gerne vil have at
telefonen skal have.
Flemming Jacobsen

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 23-06-05 09:59

> [...]
> væsentligt over de 2000 før at alle de krav/ønsker kan indfries?.
>
> Men hvad ville en telefon koste der havde alle de funktioner, og hvilke

Samsung E720 lyder uden tvivl som det helt rigtige valg for din bror - inkl.
porto koster den dog 2.583 kroner jf. Mobilpriser.dk. Ellers kan du tage et
kig på www.mobilvalg.dk - der kan du sætte en del af dine søgekriterier op,
blandt andet mærker, kamera og klap-telefon.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 23-06-05 20:21

On Thu, 23 Jun 2005 10:58:42 +0200, "Jeppe Vestergaard"
<thismail@isfake.com> wrote:

> [...]
>kig på www.mobilvalg.dk - der kan du sætte en del af dine søgekriterier op,
>blandt andet mærker, kamera og klap-telefon.

Er det Samsung SGH-E720 du tænker på?. Og ved du om den kan tage
hukommelseskort?
Flemming Jacobsen

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 23-06-05 21:30

> Er det Samsung SGH-E720 du tænker på?

Ja, det er den.

> Og ved du om den kan tage hukommelseskort?

Det kan den ikke.