Kan man handel ved Gooby?
Fra : Michal

Dato : 22-06-05 11:53

Jeg skal have nyt display til min Nokia 6230.
Og så kom jeg til www.gooby.dk/shop/ hvor man kan få et
til kr. 289,-
Jeg har prøvet at ringe på det nummer som er på deres side, men der er
ingen kontakt
Hvis man slår deres nummer op på www.degulesider.dk så for man denne
besked "Taletidskort uden yderligere informationer registreret"
Så nu vil jeg høre om der er nogle her som har handlet der, og som er
tilfreds.

--
Michal

Fra : Michel Christensen

Dato : 22-06-05 12:08

Michal wrote:
> Hvis man slår deres nummer op på www.degulesider.dk så for man denne
> besked "Taletidskort uden yderligere informationer registreret"

Jeg ville holde mig *langt* væk fra en virksomhed som ikke har et
registreret nummer. Tjek dem evt. i dk-hostmaster, og find ud af om det
er et andet firma der står bag. I så fald kan de vel holdes ansvarlige,
såfremt du ikke får varen, eller der går andet galt.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 22-06-05 12:31

"Michal" <"mc(fjern)"@duerher.dk> wrote in message
> [...]
> besked "Taletidskort uden yderligere informationer registreret"
> Så nu vil jeg høre om der er nogle her som har handlet der, og som er

fra www.cvr.dk:

cvr: 26-94-70-30
Startdato: 01.01.2003
Ophørsdato:
Navn: Gooby v/Nicolaj Deleuran Jepsen
Adresse: Magleøgade 9 4220 Korsør
Telefon:
Fax:
E-mail:
Virksomhedsform: 10 - Enkeltmandsvirksomhed
Hovedbranche: 642020 - Udbydere af trådløs kommunikation

--
mvh / regards http://makeashorterlink.com/?L27A21C4B
Christian http://makeashorterlink.com/?Q1BA32C4B

Fra : Michal

Dato : 22-06-05 13:20

On Wed, 22 Jun 2005 13:30:52 +0200, Christian B. Andresen wrote:

> [...]
> E-mail:
> Virksomhedsform: 10 - Enkeltmandsvirksomhed
> Hovedbranche: 642020 - Udbydere af trådløs kommunikation

Tak for det. Så er det jo 1½ år han har drevet virksomhed. Så kan man måske
godt handle der. Men jeg venter nok lige et par dage, og ser om der kommer
flere indlæg her.

--
Michal

Fra : gooby

Dato : 23-06-05 21:57

"Michal" skrev d. 22-06-05 11:53 dette indlæg :
> [...]
> besked "Taletidskort uden yderligere informationer registreret"
> Så nu vil jeg høre om der er nogle her som har handlet der, og som er

Hej Michal

Vi har netop været igennem en større ændring af vores forretning.
Vi har i den forbindelse både skiftet lokalitet samt udbydere af både
internet og telefonforbindelser.
Sonofon har desværre ikke kunne håndterer denne flytning
tilfredsstillende så vores normale telefonnummer i webshoppen har
desværre ikke altid fungeret optimalt.

Hvis du har nogen spørgsmål er du velkommen til at kontakte mig eller en
af mine medarbejdere.
I dagtimerne kan vi ud over vores gamle telefonnummer også kontaktes på
5836 1090.

Med Venlig Hilsen

Nicolaj Jepsen
Indehaver
Gooby / DanTalk TeleCenter

http://www.kandu.dk/

Fra : Michal

Dato : 24-06-05 11:02

On Thu, 23 Jun 2005 20:57:09 GMT, gooby wrote:

> [...]
> af mine medarbejdere.
> I dagtimerne kan vi ud over vores gamle telefonnummer også kontaktes på

Hej Nicolaj
Tak for dit svar, og tak for telefonsamtalen.
Nu er jeg ikke mere nervøs for og skulle handle ved Gooby.

--
Michal