Tv-spillets historie i DK
Fra : bd

Dato : 21-06-05 22:45

På grund af min interesse for tv-spillets historie i Danmark, efterlyser jeg
personer der har haft med salg, markedsføring, distribution, reparation mv.
af gamle tv-spil i 80'erne.

Har du haft et agentur på en konsol, stået i butik, haft en onkel der var
sælger hos Philips eller på anden måde haft med tv-spil at gøre, er jeg
meget interesseret i at høre fra dig.

Kontakt mig her, via tvspil.dk eller på tlf. 2032 0088

Mvh

Brian Dehli

Fra : Sune Salminen

Dato : 22-06-05 01:09

bd wrote:
> På grund af min interesse for tv-spillets historie i Danmark,
> efterlyser jeg personer der har haft med salg, markedsføring,
> distribution, reparation mv. af gamle tv-spil i 80'erne.

/klip

Vil bare sige godt initiativ. Jeg håber du kan støve en eller anden
historie op, det skal nok blive interessant at læse om.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Dan

Dato : 23-06-05 23:02

Er det arkade eller konsol?

Fra : bd

Dato : 23-06-05 23:28

Det er primært spille-konsollens historie men har du en spændende dansk
arcadehistorie er jeg også meget intereseret.

Fra : Grunt

Dato : 24-06-05 09:59

On Fri, 24 Jun 2005 00:28:14 +0200, "bd" <dehli118@hotmail.com> wrote:
in dk.spil.computer
>Det er primært spille-konsollens historie men har du en spændende dansk
>arcadehistorie er jeg også meget intereseret.

Så hold debatten i konsolgruppen !

Fra : bd

Dato : 25-06-05 00:17

Sure løg...

Fra : Grunt

Dato : 25-06-05 12:04

On Sat, 25 Jun 2005 01:17:14 +0200, "bd" <dehli118@hotmail.com> wrote:
in dk.spil.computer
>Sure løg...

Pattebarn.

Fra : Max

Dato : 25-06-05 13:18

Hej Grunt

> Pattebarn.

Før du prøver at belære andre om hvad der er rigtigt, ja så
skulle du måske prøve at læse her:

Mvh Max

Fra : Grunt

Dato : 25-06-05 14:46

On Sat, 25 Jun 2005 14:18:25 +0200, "Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid>
wrote:
in dk.spil.computer
>Hej Grunt

>Før du prøver at belære andre om hvad der er rigtigt, ja så
>skulle du måske prøve at læse her:
>
>http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html
>
>Mvh Max

Prøv igen, og denne gang til dem der topposter. Jeg svarer under det de skriver.
Hvad der ellers står på siden er ikke mit problem. Kom nu, lad mig se du tør
skrive samme besked til topposterne.

Fra : bd

Dato : 26-06-05 20:38

Hej Grunt

> Så hold debatten i konsolgruppen !

Jeg prøver at opsøge personer som har været i en brance der er
computer-relateret. De læster måske ikke nødvendigvis
dk.spil.computer.konsol, derfor indrykker jeg også her. Jeg kan ikke rigtigt
se dit problem ???

mvh
Brian

Fra : Grunt

Dato : 26-06-05 21:47

On Sun, 26 Jun 2005 21:37:48 +0200, "bd" <dehli118@hotmail.com> wrote:
in dk.spil.computer
> [...]
>computer-relateret. De læster måske ikke nødvendigvis
>dk.spil.computer.konsol, derfor indrykker jeg også her. Jeg kan ikke rigtigt

Jeg har ikke noget problem men det har usenet i dk.herakiet når du poster OT.
Læs fundatsen for gruppen.

Fra : bd

Dato : 26-06-05 23:16

> [...]
> in dk.spil.computer

> Jeg har ikke noget problem men det har usenet i dk.herakiet når du poster

Jeg forstår desværre ikke hvad du skriver. dk.herakiet? fundsatsen? OT?
Usernet har ikke kontaktet mig for min tilsyneladende ugerning - men det gør
du?

Fra : Grunt

Dato : 27-06-05 12:07

On Mon, 27 Jun 2005 00:15:54 +0200, "bd" <dehli118@hotmail.com> wrote:
in dk.spil.computer

> [...]
>Usernet har ikke kontaktet mig for min tilsyneladende ugerning - men det gør

Ukendskab til reglerne fritager dig ikke for ansvar for ikke at poste i den
forkerte gruppe. Bruger du usenet må du nødvebdigvis også kende reglerne, eller
skider du også på det ? Noget tyder på du gør det.
bye.

Fra : Sune Salminen

Dato : 27-06-05 14:26

Grunt wrote:

Kunne du ikke overtales til at holde dig til at bruge en enkelt adresse
så man ikke skal smide dig i killfilteret hver dag?

-Sune

Fra : Grunt

Dato : 27-06-05 17:37

On Mon, 27 Jun 2005 15:26:00 +0200, "Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk>
wrote:
in dk.spil.computer
>Grunt wrote:
>
>Kunne du ikke overtales til at holde dig til at bruge en enkelt adresse
>så man ikke skal smide dig i killfilteret hver dag?
>
>-Sune

Nååååååååh, tag en tudekiks, baby.

Fra : Sune Salminen

Dato : 27-06-05 18:38

Grunt wrote:
> On Mon, 27 Jun 2005 15:26:00 +0200, "Sune Salminen"
> <salminen@monkeydoktor.dk> wrote:
> in dk.spil.computer

> Nååååååååh, tag en tudekiks, baby.

Det var satans.

-Sune

Fra : Grunt

Dato : 28-06-05 13:24

On Mon, 27 Jun 2005 19:37:50 +0200, "Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk>
wrote:
in dk.spil.computer

>Det var satans.

Jaså, mærkelig levenrandør af dine tudekiks.

Fra : Sune Salminen

Dato : 28-06-05 15:08

Grunt wrote:
> On Mon, 27 Jun 2005 19:37:50 +0200, "Sune Salminen"
> <salminen@monkeydoktor.dk> wrote:
> in dk.spil.computer

> Jaså, mærkelig levenrandør af dine tudekiks.

Hvorfor kan jeg ikke blokere dig?

-Sune

Fra : Grunt

Dato : 28-06-05 17:37

On Tue, 28 Jun 2005 16:07:48 +0200, "Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk>
wrote:
in dk.spil.computer

>Hvorfor kan jeg ikke blokere dig?

Spiller vi da fodbold ? Så skal vi i det mindste være på samme bane.

Fra : bd

Dato : 27-06-05 21:29

"Grunt"
> [...]
eller
> skider du også på det ? Noget tyder på du gør det.

Jeg kan stadig ikke se at jeg poster i den forkerte gruppe? Jeg søger viden
fra nogle personer der færdes der!

Det jeg imidlertid syntes er sørgeligt, er personer som dig, der ikke har
andet at lave end at lege betjent. Hvorfor skrive du ikke i stedet en
konstruktiv mail, hvor du forklarer hvad jeg gør forkert og hvad jeg istedet
skal gøre?

Dette er ved at udvikle sig til en latterlig diskussion så du får det sidste
ord. Og så syntes jeg at du i fremtiden skulle poste nogle fornuftige emner
MED indhold i stedet. (Det gør du vist ikke så tit.) Det ville klæ' dig.

God dag :)