Internet via PDA og mobil
Fra : Michael Nielsen

Dato : 21-06-05 19:18

Hejsa!

Jeg har en iPAQ H2210 som jeg ønsker at forbinde til internettet via min
Nokia 6100. Hvilket internet abbonement er at foretrække, og hvordan
fungerer det?

Mvh.

Michael Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-05 07:33

Du skal ikke have internet abb. for at bruge din telefon til at komme på
nettet, men blot bruge irda (infrarød) eller bluetooth til at forbinde din
pda med din telefon. Det kræver selvfølgelig at den ene af ovennævnte
funktioner findes på begge endheder.

På tdconline.dk finder du udførlige manualer til opsætning af såvel telefon
som pda. Brug deres søgefelt og søg på fx. nokia 6100 manual og find frem
til det rigtige punkt.

Fra : Jens B

Dato : 22-06-05 11:25

"Rikke og Tomas Sørensen" <svp(snabela)info.dk> skrev i en meddelelse
> Du skal ikke have internet abb. for at bruge din telefon til at komme på
> nettet, men blot bruge irda (infrarød) eller bluetooth til at forbinde din
> pda med din telefon.

Det forudsætter så at man har GPRS, ellers skal man have et normalt
internetabonnement. Dog vil det for de fleste bedst kunne betale sig at
bruge GPRS som internetadgang.

Jens