Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon S10 digital - erfaringer søges
Fra : me

Dato : 02-06-01 17:36

Hejsa, jeg er blevet anbefalet køb af subj.
Er der nogen der har erfaring med det camera?

mvh
ha

Fra : Roine Karlsson

Dato : 02-06-01 20:13

Hej

Jag har hasft en S10 och har nu en Ixus.

Orsaken till bytet var att Ixus:en är mindre.

Det är en mycket bra kamera.

Roine

Fra : Asger Ellekrog

Dato : 03-06-01 16:04

Som udgangspunkt er det et glimrende kamera. Man har fornemmelsen af "kram",
når man får det i hånden. En lille, men fiks detalje er det "automatiske
dæksel", det lukker for optikken, når kameraet slukkes, - ingen dinglende
plastikdims, der før eller siden bliver væk...
Knapper og menu´er placeret lidt rodet, men det vænner man sig til. Eneste
større anke er strømforbruget! Den æder strømmen, før man får set sig om. En
go´ ide er det derfor, at slukke for monitoren, når den ikke er i brug.
Og/eller at købe et ekstra batteri.

Er størrelsen en vigtig faktor, er der jo også IXUS´en og nu også IXUS 300
som kunne overvejes.

/Asger Ellekrog

Fra : Quick

Dato : 03-06-01 22:56

Hej

Jeg har et S10 som jeg er meget glad for.
Valgte det frem for Ixus da det fik meget bedre anmeldelser på
www.stevesdigicams.com
Det kan jo faktisk også blive for lille...

Køb S10, du fortryder det ikke.

Jan

Fra : ha

Dato : 07-06-01 11:57