Charlie og chokoladefabrikken
Fra : Steen Jensen

Dato : 21-06-05 19:04

Jeg har ledt og ledt, men har ikke kunnet finde nogle oplysninger om,
hvornår Charlie & The Chocolate Factory (Johnny Depp etc.) kommer op i
Danmark.
Nogen der har svaret?

--
Bedste hilsener

Steen Jensen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 21-06-05 19:11

Hej!

Steen Jensen wrote:

> Jeg har ledt og ledt, men har ikke kunnet finde nogle oplysninger om,
> hvornår Charlie & The Chocolate Factory (Johnny Depp etc.) kommer op i
> Danmark.

D. 16/9 jvf.:

http://www.scope.dk/filmfakta.php?movID=3808

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Steen Jensen

Dato : 21-06-05 19:15

Kim Voss Schrader <usenet1@mumbojumbo.dk> wrote:

> D. 16/9

Mange tak for et super-hurtigt svar.
Så må det blive 'Fartstriber' hvis jeg skal have ungerne med i biffen,
her i sommerferien
--
Bedste hilsener

Steen Jensen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 21-06-05 19:21

Hej!

Steen Jensen wrote:

> Mange tak for et super-hurtigt svar.

No problemo :)

> Så må det blive 'Fartstriber' hvis jeg skal have ungerne med i biffen,
> her i sommerferien

Okie :) Scope.dk holder styr på alt i danske biografpremierer m.m. så gem linket
til fremtiden.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Peter B. Juul

Dato : 21-06-05 20:27

Kim Voss Schrader <usenet1@mumbojumbo.dk> writes:

> Okie :) Scope.dk holder styr på alt i danske biografpremierer m.m. så
> gem linket til fremtiden.

jajaja, det er meget godt, men de får altså deres data fra Geek Culture.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Jeg sagde ikke, at han var et røvhul. Jeg
The RockBear. ((^)) sagde, at jeg synes, han er et røvhul, og

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 21-06-05 20:37

Hej!

Peter B. Juul wrote:

> jajaja, det er meget godt, men de får altså deres data fra Geek Culture.

Tja, Scope kan jeg huske i hovedet og deres site er overskuelig. Geek Culture
får jo deres info et eller andet sted fra, så de er jo heller ikke nummer 1

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Peter B. Juul

Dato : 21-06-05 20:42

> [...]

> Tja, Scope kan jeg huske i hovedet og deres site er overskuelig. Geek
> Culture får jo deres info et eller andet sted fra, så de er jo heller

Det er klart. Geek Culture abonnerer på skriftlig information fra
FAFID. Vi omskaber det så til digitalt format.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Det handler alt sammen om at tage hensyn til
The RockBear. ((^)) sine medmennesker, selv når de er åbentlyst

Fra : Steen Jensen

Dato : 21-06-05 22:02

Kim Voss Schrader <usenet1@mumbojumbo.dk> wrote:

> Okie :) Scope.dk holder styr på alt i danske biografpremierer m.m. så gem
> linket til fremtiden.

Den er allerede røget i Film-mappen.
Indtil nu har jeg kun brugt filmz.dk - men har ikke prøvet at
sammenligne de to endnu.
--
Bedste hilsener

Steen Jensen