Night Watch (Nochnoy dozor) - (Russisk Fan~
Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 21-06-05 18:49

Hejsa

Har set på en tilfældige dvd-liste hos dvdoo, at den rusiske fantasy "Night
Watch (Nochnoy dozor)" er ude på dvd. http://www.imdb.com/title/tt0403358/

Jeg kan bare ikke finde den, på nogle af de sider jeg plejer at købe film.
Ved nogen hvor den film kan købes?

Samt nogen der har set det? og hvad synes I?

på IMDB er der lidt blandede meninger.

Mvh. Brian

http://brian.kjeldsen1.person.emu.dk MSN: kjeldsen76@hotmail.com

....men en ting er sikkert han gik aldrig baglæns som alle de andre skvat.
(Allan Olsen - Taberens søn)

Fra : Tenzel Kim

Dato : 22-06-05 05:36

Brian, Rikke & Kristian wrote:
> Jeg kan bare ikke finde den, på nogle af de sider jeg plejer at købe film.
> Ved nogen hvor den film kan købes?

Nej men jeg ved at den kommer op i de danske biografer inden længe.

> Samt nogen der har set det? og hvad synes I?
> på IMDB er der lidt blandede meninger.

Jeg har personligt også lidt blandede meninger om filmen. Den er ganske
flot lavet og handlingen er også ok men den kom aldrig rigtigt helt op
og ringe af en eller anden grund.

Tenz.

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 22-06-05 13:42

Tenzel Kim skrev:

> Nej men jeg ved at den kommer op i de danske biografer inden længe.

9. september for at være helt nøjagtig.

--
Mvh. Peter

Fra : Tenzel Kim

Dato : 22-06-05 16:05

Peter Bjerre Rosa wrote:
> 9. september for at være helt nøjagtig.

Hmm, så havde jeg vist ikke helt ret i "inden længe" :/

Nå men indtil da kan man så prøve at nyde War of the Worlds

Tenz.

Fra : -V-

Dato : 22-06-05 16:16

Tenzel Kim wrote:
> Hmm, så havde jeg vist ikke helt ret i "inden længe" :/

Hvis man er 969 år gammel, så er 79 dage for intet at regne.

Mindre end 969 kan også fremkalde samme følelse.

-V-

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 23-06-05 14:30

"Tenzel Kim" <tenzel_kim@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg har personligt også lidt blandede meninger om filmen. Den er ganske
> flot lavet og handlingen er også ok men den kom aldrig rigtigt helt op og

Den skal være en del af en triologi ikke? Så vidt jeg kan forstå er der rent
hysteri omkring bogen i rusland...lyder som om denne første del er ok, og så
kan man jo håbe at de efterfølgende bliver lidt bedre....

Mvh. Brian

Fra : Kasper Heftholm Kris~

Dato : 22-06-05 11:33

On Tue, 21 Jun 2005 19:49:08 +0200, "Brian, Rikke & Kristian"
<brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> wrote:

>Samt nogen der har set det? og hvad synes I?

Jeg synes det er et glimrende alternativ til amerikanske
horror-actionfilm med flotte og originale cgi-effekter.

Den er dog ret forhippet på at være "smart" hele tiden tiden, så det
trækker noget ned. Ikke noget mesterværk men bestemt værd at se.