MS Windows
briani 27239
Win Xp hjælpefil
Fra : Torben Brøndum

Dato : 21-06-05 18:44

Hej,

På én af vore xp-maskiner sker der intet, når jeg klikker på genvejen til
hjælp. Har fundet filen på maskinen. Det gør heller ingen forskel at klikke
direkte på exe-filen.

Hvad er der galt, og hvar kan jeg gøre for at løse problemet ?

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 21-06-05 21:03

Torben Brøndum skrev:

> Hvad er der galt, og hvar kan jeg gøre for at løse problemet ?

Prøv at løbe løsningsforslagene på følgende side i afsnittet
'Why doesn't Help and Support work?' igennem:

<http://www.kellys-korner-xp.com/top10faqs.htm>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Torben Brøndum

Dato : 22-06-05 15:14

"Thomas G. Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> > > Hvad er der galt, og hvar
kan jeg gøre for at løse problemet ?

> Prøv at løbe løsningsforslagene på følgende side i afsnittet
> 'Why doesn't Help and Support work?' igennem:
>
> <http://www.kellys-korner-xp.com/top10faqs.htm>.

Vejledningen hjalp mig videre - jeg geninstallerede hjælpe funktionen.

Torben Brøndum

Fra : G B

Dato : 22-06-05 08:40

"Torben Brøndum" <tbr@Xtorben-broendumX.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> at klikke direkte på exe-filen.
> Hvad er der galt, og hvar kan jeg gøre for at løse problemet ?

F1 virker heller ikke?

GB

Fra : Torben Brøndum

Dato : 22-06-05 15:13