Vover pelsen for sidste gang
Fra : Jane K.

Dato : 21-06-05 17:08

Hej igen

jeg er gået tilbage til gammelt design http://www.team6gear.com har puslet
frem og tilbage og
er "nogenlunde" tilfreds, MEN igen giver Mozilla mig problemer i forhold til
IE.
Mozilla rykker mine links mod højre.

Havde det samme problem i et andet design, hvor jeg fik hjælp her i gruppen
med

ul{
margin-left:0;
}

da virkede det, men i dette design er der åbenbart en drillepind på spil
eller det er en fejl 45

På forhånd tak for hjælpen.

MVH
Jane

P.S. og denne gang valider både siden og CSS - høre jo efter hvad I siger

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-06-05 17:31

Jane K. skrev:

> er "nogenlunde" tilfreds, MEN igen giver Mozilla mig problemer i forhold til
> IE. Mozilla rykker mine links mod højre.

Prøv
a.glink:link, a.glink:visited{
(altså kolon + link)

i stedet for
a.glink, a.glink:visited{

PS. Opera viser linkene på samme måde som IE.

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/   Fiduso: http://fiduso.dk/

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 22-06-05 09:54

Jane K. skrev:

> [...]
> frem og tilbage og
> er "nogenlunde" tilfreds, MEN igen giver Mozilla mig problemer i forhold til

Jeg vil tro at forskellen skyldes at du anvender en doctypeerklæring der
sætter quirksmode - men jeg er ikke sikker.

Prøv evt. at lave en udgave med en standardsættende doctypeerklæring, og
lad os eksperimentere med den (det vil sikkert smadre designet i IE, men
det kan være forsøget værd).

Se evt. om artiklen om doctyper her:
<http://www.hintzmann.dk/articles/doctype/>

> P.S. og denne gang valider både siden og CSS - høre jo efter hvad I siger

Fornemt.

--
Jens Gyldenkærne Clausen