Ingen Katie Homes i næste Batman film
Fra : Frede Hansen

Dato : 21-06-05 16:26

Så, der fik Hollywood nok af alt det media fidus om Katie Homes.
Hun er blevet vraget fra den næste Batman film, som allerede er
på tegnebrædtet. www.kendte.dk/nyheder/7058/

--
Frede Hansen
Sic gorgiamus allos subjectatos nunc

Fra : Peter Larsen

Dato : 21-06-05 20:04

"Frede Hansen" <nothing@valid.com> wrote in message
> Så, der fik Hollywood nok af alt det media fidus om Katie Homes.
> Hun er blevet vraget fra den næste Batman film, som allerede er
> [...]

Lyder som noget vrøvl. For det første er jeg sikker på
at deres oprindelige kontrakt har indeholdt eventuelle
efterfølgere allerede fra starten af.

For det andet kan jeg ikke se hvordan noget der sker nu,
altså hendes forhold til Cruise, kan have noget med en film
at gøre der først kommer om et par år.

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 22-06-05 11:40

"Peter Larsen" <Lort@Lort.lort> wrote in message news:<42b8648d$0$272$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
>
> For det andet kan jeg ikke se hvordan noget der sker nu,
> altså hendes forhold til Cruise, kan have noget med en film

Ikke andet end Cruise er blevet en endnu værre underlig selvglad medie
hungrende tumbe end tidligere. Vel Minority Repport og andre er da
gode, men manden er jo tilnærmelsesvis sindsyg i sin opførsel i sine
gamle dage. Hvis jeg havde valget mellem at sige nej nu og/eller
acceptere 10.000.000 kommentarer fra Cruise og forskellige forhold
eller trusler, så ville jeg nok takke nej før vi når for langt.

Fra : Frede Hansen

Dato : 22-06-05 12:52

> [...]
> acceptere 10.000.000 kommentarer fra Cruise og forskellige forhold
> eller trusler, så ville jeg nok takke nej før vi når for langt.

Stakkels Cruise kunne heller ikke holde til at et par spasmagere fra
et engelsk satire program sprøjtede lidt vand i hovedet på ham med
hjælp af en "vandpistols microfon".
Han sørgede for at de blev ført væk i håndjern og har nu lagt sag an
imod dem.
Så han er tilsyneladende ikke glad nok til at kunne tage en joke.
www.usatoday.com/life/people/2005-06-20-cruise-squirt_x.htm

Fra : -V-

Dato : 22-06-05 13:35

Frede Hansen wrote:
> [...]
> imod dem.
> Så han er tilsyneladende ikke glad nok til at kunne tage en joke.

Aij, men hold da helt kæft, hvor er det altså også bare en sjov joke, altså.
Han kan da bare lade være med at tage det så alvorligt, og bare grine med,
ikk'oh?

Og det er godtnok en fin practical joke, de sådan har fundet på.
De kameramænd, altså, de er bare spads.

-V-

Fra : Tenzel Kim

Dato : 22-06-05 16:08

-V- wrote:
> Aij, men hold da helt kæft, hvor er det altså også bare en sjov joke, altså.
> Han kan da bare lade være med at tage det så alvorligt, og bare grine med,
> ikk'oh?

Well, det er måske ikke den mest opfindsomme joke ever men det er bare
vand. I al den kærligheds-kådhed kunne han måske godt tåle at blive
kølet lidt ned :)

Det er ok at blive fornærmet og ikke helt være enig i det sjove i joken
men ligefrem at sagsøge dem for det. Helt ærligt.

Tenz.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 22-06-05 16:11

-V- skrev:
> [...]
> alvorligt, og bare grine med, ikk'oh?
>
> Og det er godtnok en fin practical joke, de sådan har fundet på.

Lige præcis denne episode, som jeg også så et sted på tv, har nu også
sat min sympati med Cruise på prøve. Joken er helt harmløs og hans
overreaktion til at tage og føle på.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : -V-

Dato : 22-06-05 16:14

Peter Brandt Nielsen wrote:

> Lige præcis denne episode, som jeg også så et sted på tv, har nu også
> sat min sympati med Cruise på prøve. Joken er helt harmløs og hans
> overreaktion til at tage og føle på.

Mon ikke at man, når man nu reelt set er så kendt som han er, er nødt til at
tage brodden af efterfølgeres lyst til at lave samme type joke på én, mest
effektivt (i USA ihvertfald) ved at sagsøge de formastelige?

-V-

Fra : Tenzel Kim

Dato : 22-06-05 17:38

-V- wrote:
> Mon ikke at man, når man nu reelt set er så kendt som han er, er nødt til at
> tage brodden af efterfølgeres lyst til at lave samme type joke på én, mest
> effektivt (i USA ihvertfald) ved at sagsøge de formastelige?

Havde det været i USA kunne det være at han kunne vinde sådan en sag men
jeg tvivler sku på at han får noget ud af det andre steder. Det skulle
da lige være dårlig omtale. Desuden er det vel dem der overreagerer det
er sjovest at lave den slags ting mod. Hvis han bare havde taget det som
en joke og fortsat så ville det jo ikke ligefrem være sjovt tv.

Det ville nu ha været bedre hvis han havde langet "intervieweren" een
for så havde de kunne returnere hans sagsanlæg med deres eget :)

Tenz.

Fra : Frede Hansen

Dato : 22-06-05 18:09

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in

> [...]
> grine med, ikk'oh?
>
> Og det er godtnok en fin practical joke, de sådan har fundet på.

Om Kelly Osbourne synnes det var morsomt får vi nok at se i fremtiden.
De gjorde samme nummer ved hende et par dage tidligere, ihvertfald har
hun da ikke lagt sag an imod dem.

Fra : Frede Hansen

Dato : 22-06-05 18:12

Frede Hansen <nothing@valid.com> wrote in news:Xns967DC2D016385cornerred@
216.196.97.131:

> "-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in

> Om Kelly Osbourne synnes det var morsomt får vi nok at se i fremtiden.
> De gjorde samme nummer ved hende et par dage tidligere, ihvertfald har
> hun da ikke lagt sag an imod dem.

Forresten en besked til Cruise:
Kom ikke til Danmark når filmen får premiere her, for her har vi tungere
skyts: Vandballoner !!! (he he he).

Fra : Tenzel Kim

Dato : 22-06-05 18:56

Frede Hansen wrote:
> Forresten en besked til Cruise:
> Kom ikke til Danmark når filmen får premiere her, for her har vi tungere
> skyts: Vandballoner !!! (he he he).

Og hvis han gør skal han nok flygte INDEN filmen er slut :)

Tenz.

Fra : Giraf

Dato : 22-06-05 19:06

> Forresten en besked til Cruise:
> Kom ikke til Danmark når filmen får premiere her, for her har vi tungere
> skyts: Vandballoner !!! (he he he).

Hvilken film ? War Of The Waterballoons ? :D

Fra : Nick Bødker Holmberg

Dato : 22-06-05 19:27

> [...]

> imod dem.
> Så han er tilsyneladende ikke glad nok til at kunne tage en joke.

Jeg synes ikke det lyder særlig sjovt. Specielt når det er til en
premiere. De kunne godt lærer lidt af hr. Kutcher fra Punk'd.

Cruise har ikke lagt sag an.
http://www.imdb.com/news/wenn/2005-06-22/#2

--
Nick Bødker Holmberg
nick AT ravnekrogen.dk

Fra : Tenzel Kim

Dato : 22-06-05 19:47

Nick Bødker Holmberg wrote:
> Jeg synes ikke det lyder særlig sjovt. Specielt når det er til en
> premiere. De kunne godt lærer lidt af hr. Kutcher fra Punk'd.

Ja. De burde ha gjort brug af det goe gamle trick at få en kendt til at
lave joken for så bliver den automatisk sjov :/

Tenz.

Fra : Nick Bødker Holmberg

Dato : 22-06-05 20:41

Tenzel Kim <tenzel_kim@hotmail.com> wrote:

> Ja. De burde ha gjort brug af det goe gamle trick at få en kendt til at
> lave joken for så bliver den automatisk sjov :/

Synes du denne joke er sjovere end dem de laver i Punk'd? Jeg synes de
er super gode til at finde på jokes i Punk'd. De fleste er sjove og det
er aldrig noget lige som her med at sprøjte noget vand i hovedet på
folk.

--
Nick Bødker Holmberg
nick AT ravnekrogen.dk

Fra : Tenzel Kim

Dato : 23-06-05 15:41

Nick Bødker Holmberg wrote:
> [...]
> er super gode til at finde på jokes i Punk'd. De fleste er sjove og det
> er aldrig noget lige som her med at sprøjte noget vand i hovedet på

Nej jeg siger ikke at denne joke er sjovere. Det jeg mener er ganske
simpelt at flere af jokesne i Punk'd går så langt at hvis ikke lige de
var foretaget af "en af deres egne" så tror jeg der ville være meget få
af dem der ville se det morsomme i det. Ikke dermed sagt at det ikke er
sjovt bare at personen det går ud over nok ville blive endnu mere
negativ end i tilfældet med vandmikrofonen.

Tenz.

Fra : Per

Dato : 22-06-05 09:29

> [...]
> Så, der fik Hollywood nok af alt det media fidus om Katie Homes.
> Hun er blevet vraget fra den næste Batman film, som allerede er

Yes! kan ikke fordrage hendes baby-face/voice.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 24-06-05 08:49

On Tue, 21 Jun 2005 10:25:59 -0500, Frede Hansen <nothing@valid.com>
wrote:

>Så, der fik Hollywood nok af alt det media fidus om Katie Homes.
>Hun er blevet vraget fra den næste Batman film, som allerede er
>på tegnebrædtet. www.kendte.dk/nyheder/7058/

Hun er næppe blevet vraget. Det er et udbredt princip i den slags
helte-seriefilm, at både heltinder og skurke udskiftes hver gang. Det
samme sker i James Bond-film (bortset fra Blofeld, som var med en del
gange, dog spillet af vidt forskellige aktører, så det gælds ikke).

Jeg synes, det er fint nok, at der er frisk kød til helten hver gang.
Jeg ville også have været ked af at gense den på alle måder ordinære
Holmes i næste Batman-film. Næ, lad os få Evangeline Lilly fra "Lost"
op på det hvide lærred, hvor hun hører til.

Fra : Tenzel Kim

Dato : 24-06-05 11:54

Niels Søndergaard wrote:
> Hun er næppe blevet vraget. Det er et udbredt princip i den slags
> helte-seriefilm, at både heltinder og skurke udskiftes hver gang.

Ligesom med Lois Lane i Superman filmene og Mary Jane i Spider-Man
right?

Tenz.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 24-06-05 12:20

On Fri, 24 Jun 2005 12:53:47 +0200, Tenzel Kim
<tenzel_kim@hotmail.com> wrote:

>Ligesom med Lois Lane i Superman filmene og Mary Jane i Spider-Man
>right?

Jeg skrev "udbredt". Naturligvis er der undtagelser.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 24-06-05 13:20

Niels Søndergaard wrote:

> Jeg skrev "udbredt". Naturligvis er der undtagelser.

Og gyldne mellemveje som f.eks. April O'Neil der spilles af Judith Hoag
i Teenage Mutant Ninja Turtles 1, og derefter af Paige Turco i TMNT 2 og
3 (hvilket så også er det mest positive der er at sige om de 2 sidste
film i den serie)

Fra : Frede Hansen

Dato : 24-06-05 13:32

Tenzel Kim <tenzel_kim@hotmail.com> wrote in news:42BBE63B.3010303
@hotmail.com:

> Ligesom med Lois Lane i Superman filmene og Mary Jane i Spider-Man
> right?
>
> Tenz.

Der er såmen også en anden Bond skurk der har været med mere end
1 gang: Jaws, spillet begge gange af Richard Kiel.
Men ok det ville fandme også være svært at finde en afsløser til ham
nu da de valgte ham til at spille Jaws første gang.

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 27-06-05 10:23

"Tenzel Kim" <tenzel_kim@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ligesom med Lois Lane i Superman filmene og Mary Jane i Spider-Man right?

De to bi-figurer du nævner har jo en helt central og fast rolle i
de respektive tegneserier. Batman har ikke haft sådanne gengangere
i hans serie (med undtagelse af Ra's Al Ghul's datter der dukker
op en sjælden gang i mellem), og hans "potential love interest" er
da også blevet udskiftet mellem hver eneste af filmene.

Men "kom man nu til", som journalist, at skrive "vraget" i stedet
for "udskiftet", så kunne man jo lave en historie ud af det...

/ Ostenfeldtsvej 8c 2 tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /