Problemer med iframe i Firefox
Fra : Morten Hjuler

Dato : 21-06-05 13:57

Hej!

Er der mon nogen, der kan løse mit problem? Jeg har forsøgt lidt af hvert,
men håber nu på hjælp her i gruppen!

www.elro.dk er bygget op i iframes, og virker fint i IE. Men åbner man siden
i Firefox, bliver framen med selve siden kun ca. 150 pixels høj - uanset
hvor mange steder jeg definerer højden! HJÆLP!!! Højden skal gerne være
browserens højde og ikke tilpasse sig sidens højde (som der findes
forskellige scripts til).

/Morten

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 21-06-05 14:37

Morten Hjuler skrev:

> www.elro.dk er bygget op i iframes, og virker fint i IE. Men åbner man siden
> i Firefox, bliver framen med selve siden kun ca. 150 pixels høj

Start med at validere din side. Du har fejl i såvel html- som css-koden.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
Standardlinks om validering - hvordan og hvorfor: