MS Windows
briani 27239
Indbakke fil
Fra : Carsten Laursen

Dato : 21-06-05 13:56

Hej

Jeg har en indbakke fil der ikke kan læses af Outlook Express.
jeg har hendet alle de mail ud jeg kunde med OE-mail recovery så de liger
som Outlook Express-postmeddelelser (2300 stk)
hvordan samler jeg dem til en ny Indbakke fil

Mvh

Carsten

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 21-06-05 14:32

Carsten Laursen skrev:

> hvordan samler jeg dem til en ny Indbakke fil

Træk og slip dem ind i din indbakke i OE eller opret evt. en ny
mappe til dem i OE og træk og slip så ind i den.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Karsten Jensen

Dato : 21-06-05 14:40

"Thomas G. Madsen" skrev:

> Træk og slip dem ind i din indbakke i OE eller opret evt. en ny
> mappe til dem i OE og træk og slip så ind i den.

Smart. Den kunne jeg godt have brugt, da jeg i sin tid rodede med noget
lignende. Den er hermed arkiveret på min Palm .

Mvh.

Karsten

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 21-06-05 21:01

Karsten Jensen skrev:

> Den kunne jeg godt have brugt, da jeg i sin tid rodede med noget
> lignende.

Det er faktisk også en udmærket backup-metode for de dovne, for
det virker også den anden vej. Altså træk og slip fra OE til en
mappe.

--
Hilsen
Madsen