Viby J, Onsdag kl 16 - 17 - ???
Fra : Ukendt

Dato : 21-06-05 08:25

Hejsa!
Mit net har været nede så jeg giver _meget_ kort varsel - undskyld!!
Jeg håber at I derude gerne vil med på en tur en hverdags eftermiddag? Vi
laver samme procedure for turen som vi plejer: mødes ved motorvejsbroen og
går ned mod Overdrevet hvor vi så mødes med resten af 'truppen' - derefter
er der fri leg!
Denne gang mødes vi så bare først kl 16 onsdag d. 22. Med dét håber jeg at i
kan fange nogle af jer der ikke kan i weekender?
Hilsen Pernille og Frida (2 år gul lab)

Fra : Thanh Nhi Nguyen

Dato : 21-06-05 09:44

Vi vil meget gerne med, men vi skal til hvalpetræning med hvalpen kl. 18.00.
Kan det bliver for meget for hende både at lege og bagefter komme til
træning?

"Pernille Vendelboe Borchmann" <Pernille(snabela)kressel.dk> skrev i en
meddelelse news:42b7c0c2$0$78280$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-05 11:07

Hejsa!
Hvis du er ude ved Overdrevet kl 17 og tager afsted igen inden hun bliver
for træt, så tror jeg ikke der er nogle problemer? Så er hun jo også krudtet
af og kan vel koncentere sig mere om dig .. det vil være min umiddelbare
tanke. Vi går meget tit en god tur med vores inden hun skal til træning
netop for at få alle 'lopperne' ud af hendes bagdel ;)
Hilsen Pernille

Fra : Thanh Nhi Nguyen

Dato : 21-06-05 13:18

Ok.. jamen, så ses vi ved hytten imorgen.
Hej så længe...

"Pernille Vendelboe Borchmann" <Pernille(snabela)kressel.dk> skrev i en
meddelelse news:42b7e6dc$0$67259$157c6196@dreader2.cybercity.dk...