MS Windows
briani 27239
Hvordan spinger jeg "start-billedet" over?
Fra : :-\) Carsten

Dato : 21-06-05 05:34

Hej!

Jeg har kun en bruger på min PC (mig).

Når jeg starter Windows op, kommer der en startside, hvor jeg skal vælge
bruger...
Det vil jeg gerne undgå - hvordan springer jeg den over - så jeg går direkte
på skrivebordet ved opstart???
Mange hilsner fra
Carsten
cjt(fjern_det_hele_i_parantesen)@mailme.dk

Fra : G B

Dato : 21-06-05 07:37

":-\) Carsten" <cjt@mailme.dk> skrev i meddelelsen

> Når jeg starter Windows op, kommer der en startside, hvor jeg skal
> vælge bruger...
> Det vil jeg gerne undgå - hvordan springer jeg den over - så jeg går
> direkte på skrivebordet ved opstart???

På engelsk XP Pro:

Control panel -> Users -> Change the way users log on or off -> fjern
flueben i "Use the Welcome screen"

GB

Fra : :-\) Carsten

Dato : 21-06-05 09:10

tak!

Fra : Ricko.

Dato : 21-06-05 07:41

" Carsten" <cjt@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bruger...
> Det vil jeg gerne undgå - hvordan springer jeg den over - så jeg går

Du kan hente Tweak ui , og der sætte den til det under logon,link.
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx