firefox og gmail.com
Fra : as

Dato : 20-06-05 19:33

For et par dage siden havde jeg problemer med at se gmail.com i firefox (den
gik ned) siden da har jeg ikke på den pågældende maskine har kunnet loade
siden gmail.com i ff. Jeg kan udemærket se siden i andre browsere på samme
maskine, og jeg kan slf også se siden i ff på andre maskiner! Skyldes det at
den tager siden fra cashen? Og hvis ja, hvordan ryder jeg den?
tak

Fra : gil

Dato : 20-06-05 19:40

as wrote:
> [...]
> maskine, og jeg kan slf også se siden i ff på andre maskiner! Skyldes det at
> den tager siden fra cashen? Og hvis ja, hvordan ryder jeg den?

Har du blokeret for cookies?

--
gil

Fra : as

Dato : 21-06-05 15:03

"gil" <gil@obyon.com> skrev i en meddelelse
> Har du blokeret for cookies?
nej

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 21-06-05 17:00

as skrev:

> [...]
> siden i ff på andre maskiner! >> Skyldes det at den tager siden fra
> cashen? Og hvis ja, hvordan ryder jeg >> den?

PRøv bare for sjovs skyld at trykke ctrl+F5 et par gange så man
forcerer browseren til at hente en ny version af siden. Gmail cacher
hvor den kan, og sammen med de asynkrone javascripts, får man den
hastighed, som man ikke rigtigt ser andre steder.

Claus

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 21-06-05 21:40

"Claus Jacobsen" <Claus@spammigikke.dk> wrote in message

> [...]
> hvor den kan, og sammen med de asynkrone javascripts, får man den
> hastighed, som man ikke rigtigt ser andre steder.

Og ellers høvler du op i Funktioner>Indstillinger og klikker på Privatliv,
så kan du rydde cachen.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
www.welles.dk

Fra : as

Dato : 22-06-05 16:09

> [...]
> hvor den kan, og sammen med de asynkrone javascripts, får man den
> hastighed, som man ikke rigtigt ser andre steder.

Hej Claus.
Det virkedede.
Tak