noget af FP er væk ?!?
Fra : Soliema

Dato : 20-06-05 16:06

hejsa i gruppen...
jeg sidder og fusker lidt med en hjemmeside, bare for sjov, og nu har min
søn pillede ved min FP, så den ikke åbner denne bar, ude til venstre, som
viser alle de gemte sider, den popper heller ikke op, når man gemmer et
billede mere, hvad er der dog sket..?

jeg har prøvet at af og indstaller det igen, men intet hjalp ?!?

Hjælp!

/Anne Mette

Fra : En kvinde

Dato : 20-06-05 16:21

"Soliema" <soliema@tdcadsl.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> billede mere, hvad er der dog sket..?
>
> jeg har prøvet at af og indstaller det igen, men intet hjalp ?!?

Prøv du at rode lidt med menuen "vis" foroven, så skal du bare se
underværker *s*

Fra : Soliema

Dato : 21-06-05 22:54

> Prøv du at rode lidt med menuen "vis" foroven, så skal du bare se
> underværker *s*

Disse underværker dukker desværre ikke op, selv om jeg roder under menu/vis,
da jeg ikke kan trykke på noget andet end sider, derefter er de 6 næste
menuer ikke til at trykke på, og så er vi nede på lineal og gitter, som
heller ikke kan noget...

En anden ting, efter "Bette skid" har rode, er at jeg ikke kan indsætte fra
mit Anim-FX og det kunne jeg før, den gider ikke gemme selve filerne, selv
om jeg går ind under "indsæt webkomponent"...?!?

Jeg aner virkelig ikke, hvad der er sket med mit program, men det er gået
helt i ged og jeg kan ikke gøre noget ved det, har prøvet alt...

Hjælp

/anne Mette

Fra : jpo

Dato : 22-06-05 06:49

> [...]
>
> Jeg aner virkelig ikke, hvad der er sket med mit program, men det er gået
> helt i ged og jeg kan ikke gøre noget ved det, har prøvet alt...

Prøv at tryk ALT + F1 - Det er Mappelisten - og så skulle den meget
gerne komme i venstre side med alle mapperne.

/jpo

Fra : Soliema

Dato : 22-06-05 11:34

> Prøv at tryk ALT + F1 - Det er Mappelisten - og så skulle den meget
> gerne komme i venstre side med alle mapperne.

Hmm hjalp heller ikke... ØV altså, prøver lige at afinstallere igen

/Anne Mette