Prince of Persia.
Fra : Josie

Dato : 20-06-05 16:02

Hej.
Jeg sidder og spiller The sands of time,det kan godt være det lyder dumt,
men jeg kan ikke finde ud af hvordan man saver det, så derfor spørger jeg
her.
Mvh. Josie.

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 20-06-05 16:30

On Mon, 20 Jun 2005 17:01:51 +0200, "Josie" <josie@mail.dk> wrote:

> Jeg sidder og spiller The sands of time,det kan godt være det lyder dumt,
> men jeg kan ikke finde ud af hvordan man saver det, så derfor spørger jeg
> her.

Det kan man kun mellem hver bane, så vidt jeg husker.

Venligst
Thomas

Fra : Josie

Dato : 20-06-05 19:16

"Thomas Finnerup" <TF@Picco.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan man kun mellem hver bane, så vidt jeg husker.
>

> Venligst
> Thomas

Jeg takker for svaret, så ved jeg da det.
Mvh. Josie.

Fra : Moses

Dato : 21-06-05 11:20

Så vidt jeg husker er der ikke rigtigt baner, men en række save punkter.
Her ser man et klip over den næste strækning.

Jeg kan huske at disse save punkter irriterede mig når man kom til at løbe
ind i et af dem.
Så skulle man se filmklippet igen.
Men omvendt var det rart at kunne gense klippet hvis man var gået istå og
ikke kunne finde ud af hvordan man kom videre

Hilsen
Moses

Fra : Josie

Dato : 22-06-05 05:52

"Moses" <moses@nogen.dk> skrev i en meddelelse
> Så vidt jeg husker er der ikke rigtigt baner, men en række save punkter.
> Her ser man et klip over den næste strækning.

Det er nok rigtigt, for jeg er nået et punkt, hvor jeg har savet det.
Mvh.Josie.