Skedeorgasme v/ omskæring
Fra : Ukendt

Dato : 20-06-05 14:32

Hej

Er der nogen her der ved om en omskåret kvinde kan
få en skedeorgasme?

Per H. Nilesen

Fra : ThomasB

Dato : 20-06-05 18:19

<x> skrev i en meddelelse
> Er der nogen her der ved om en omskåret kvinde kan
> få en skedeorgasme?

Når klitten fjernes, så vil nerveenderne stadig sidde tilbage og nogle kan
få orgasme alligevel.

Så de kan få orgasme.

Fra : Anita

Dato : 20-06-05 18:39

ThomasB wrote:

> Når klitten fjernes, så vil nerveenderne stadig sidde tilbage og
> nogle kan få orgasme alligevel.
>
> Så de kan få orgasme.

Prøv og læs igen hvad der bliver spurgt om :)

Jeg synes dog - som du tilsyneladende også gør - at det vil være mere
relvant at vide om omskårne kvinder kan få klitorisorgasme. Men jeg vil tro
at den slags er meget afhængig af hvilken og hvor kraftig en omskæring der
er tale om.

Venligst Anita

Fra : andropov

Dato : 20-06-05 18:41

On Mon, 20 Jun 2005 19:38:43 +0200, "Anita" <anitaoestX@Xgmail.com>
wrote:

> [...]
>at den slags er meget afhængig af hvilken og hvor kraftig en omskæring der

På et tidspunkt var der udsendelse om omskæring af kvinder. Der
anvendes forskellige mere eller mindre grove metoder alt efter hvor i
verden det sker.

Fra : Anita

Dato : 20-06-05 18:56

andropov wrote:
> På et tidspunkt var der udsendelse om omskæring af kvinder. Der
> anvendes forskellige mere eller mindre grove metoder alt efter hvor i
> verden det sker.

Jeps.

Jeg googlede lige lidt og fandt en forklaring på de forskellige typer
omskæring her:

http://kvinde.finfo.dk/dem-os/kultur-tradition/index.tkl?show-article=omskaering.xml

Jeg forestiller mig at kvinder, som har fået foretaget en infibulation
aldrig kommer til at opleve den store nydelse ved deres sexliv.

Venligst Anita

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 20-06-05 21:35

Anita wrote:

> [...]
>
> Jeg forestiller mig at kvinder, som har fået foretaget en infibulation
> aldrig kommer til at opleve den store nydelse ved deres sexliv.

der står faktisk tydeligt:
Det skal dog tilføjes, at omskårne kvinder ikke nødvendigvis har en dårligt
fungerende seksualitet eller er ude af stand til at opnå seksuel nydelse;
deres seksualitet er blot orienteret mod skeden og ikke mod klitoris, og
desuden tyder omskårne kvinders beretninger på, at de udvikler større
følsomhed andre steder på kroppen, for eksempel på brystvorter og baller.

--
Knus, Sabina
Se vores sunde, smukke og charmerende persere på

Fra : Anita

Dato : 20-06-05 21:50

Sabina Hertzum wrote:
> [...]
> ikke mod klitoris, og desuden tyder omskårne kvinders beretninger på,
> at de udvikler større følsomhed andre steder på kroppen, for eksempel

Ups, jeg fik ikke læst hele siden.
Beklager.

Venligst Anita

Fra : andropov

Dato : 20-06-05 21:59

On Mon, 20 Jun 2005 22:34:35 +0200, "Sabina Hertzum"
<sabina@mandezonen.dk> wrote:

> [...]
>desuden tyder omskårne kvinders beretninger på, at de udvikler større
>følsomhed andre steder på kroppen, for eksempel på brystvorter og baller.

Er det ikke noget bullshit snak. Det svarer lidt til at man siger at
kvinder får orgasme i øret.

Jeg så et program hvor en kvinde som havde haft unormal stor klitoris
og havde så fået fjernet vist omkring halvdelen. Hun var ikke just
tilfreds...

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 21-06-05 17:07

andropov wrote:

> Er det ikke noget bullshit snak. Det svarer lidt til at man siger at
> kvinder får orgasme i øret.

der er da ikke noget i vejen med at kvinder udvikler større følsomhed andre
steder end klitoris.... der står jo altså ikke at de får orgasme af det....
jeg indrømmer da blankt at jeg har nogle punkter på kroppen hvor jeg smelter
totalt hvis kæresten lige rammer på den rette måde....

> Jeg så et program hvor en kvinde som havde haft unormal stor klitoris
> og havde så fået fjernet vist omkring halvdelen. Hun var ikke just
> tilfreds...

det er du nok nødt til at uddybe lidt mere...

Fra : andropov

Dato : 21-06-05 17:16

On Tue, 21 Jun 2005 18:06:56 +0200, "Sabina Hertzum"
<sabina@mandezonen.dk> wrote:

>der er da ikke noget i vejen med at kvinder udvikler større følsomhed andre
>steder end klitoris.... der står jo altså ikke at de får orgasme af det....

Ok ikke orgasme.

>det er du nok nødt til at uddybe lidt mere...

Hun virkede ret traumatisk over det og havde fået sit liv ødelagt
kunne man forstå af udsendelsen.

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 21-06-05 18:01

andropov wrote:
> On Mon, 20 Jun 2005 22:34:35 +0200, "Sabina Hertzum"
> <sabina@mandezonen.dk> wrote:
>
> Er det ikke noget bullshit snak. Det svarer lidt til at man siger at
> kvinder får orgasme i øret.

Næppe

Så et program (på Discovery) der handlede om personer der af den ene
eller anden grund havde mistet eller disfunktionelle kønsorganer.

Disse personer lærte sig selv at opleve seksuelnydelse ved stimulation
andre steder på kroppen... Der var bl.a. en mand der kunne få orgasme
ved at blive kløet et bestemt sted på hoved og kvinde der havde det
samme på den ene albue..

Thore

Fra : Bo Nielsen

Dato : 21-06-05 19:58

"SmaRTrxxv" <glemdet@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> andre steder på kroppen... Der var bl.a. en mand der kunne få orgasme
> ved at blive kløet et bestemt sted på hoved og kvinde der havde det

Det kan vist give stof til eftertanke, når man oplever folk klø sig
forskellige steder på kroppen -- : '' Sidder du nu og onanerer her midt i
bussen '' siger konen til manden, som klør sig bag øret. : o )))

Boni