Har fissens størrelse nogen betydning
Fra : Bo Nielsen

Dato : 20-06-05 02:17

Nu hvor vi har fået grundigt belyst hvilken betydning pikkens størrelse har,
kunne det være rart at høre hvilken betydning fissens størrelse har.
Alle er selvfølgelig velkommen til at fremkomme med deres mening om dette
dejlige emne.

Boni & '' Viggo''

som forresten har været til fed musik i'' Parken'' med en masse dejlige
''tæver'' : o )))

Fra : sdsf

Dato : 20-06-05 07:44

"Bo Nielsen" <boni@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Nu hvor vi har fået grundigt belyst hvilken betydning pikkens størrelse
> har,
> kunne det være rart at høre hvilken betydning fissens størrelse har.
Jeg synes at de kusser jeg har haft nærkontakt med, alle har været været
særdeles sexede. Men kunne jeg vælge, vil jeg foretrække en stor.
De er nok lidt mere spændende synes jeg, det tænder mig lidt mere.
Jeg er normalt udrustet, og det har aldrig været kussens størrelse der har
været afgørende for hvor let jeg kommer.
Det er heller ikke mit indtryk, at kussen bliver større af at kvinden har
født,
men jeg må erkende at jeg ikke har før/efter erfaringer.
Jeg har været sammen med piger som ikke havde født, hvor
kunne jeg let få hele hånden op. Hos andre som havde født, virkede det
ikke til umiddelbart at være muligt.

> Alle er selvfølgelig velkommen til at fremkomme med deres mening om dette
> dejlige emne.
Ja emnet er sgu mere interessant end den evindelige pik-snak.

> Boni & '' Viggo''
Jeg er har dog ikke givet min et fast navn.

> som forresten har været til fed musik i'' Parken'' med en masse dejlige
> ''tæver'' : o )))
Jeg går ud fra at det er et arrangement i Fælledparken, hvilket ??

Fra : Non-Desperado

Dato : 20-06-05 08:10

"sdsf" <dfd@tyhj.gb> skrev:

>Jeg går ud fra at det er et arrangement i Fælledparken, hvilket ??

Det skulle vel aldrig være "Zulu Rocks" ?
Og mon ikke at "Parken" er Parken ? (FCK, Don Ø, you know)

(Ordet "tæve" er jo "bitch" på engelsk, og inden for
hiphopkulturen er "bitch" tilsyneladende et almindeligt ord for
kvinde.)

--
Jo mere vi lærer, desto mere ved vi. Jo mere vi ved,
desto mere glemmer vi. Jo mere vi glemmer, desto mindre ved vi.

Fra : Bo Nielsen

Dato : 20-06-05 22:13

"Non-Desperado" <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
skrev i en meddelelse news:ejqcb19kcof17g7agqqipb8ti9tcguru0c@4ax.com...

> Det skulle vel aldrig være "Zulu Rocks" ?
> Og mon ikke at "Parken" er Parken ? (FCK, Don Ø, you know)

Netop, og det var bare en rigtig fed oplevelse.

> (Ordet "tæve" er jo "bitch" på engelsk, og inden for
> hiphopkulturen er "bitch" tilsyneladende et almindeligt ord for
> kvinde.)

Nej jeg brugte ordet ''tæve'' fordi '' Viggo'' er en liderlig ''hanhund'' :
o )))

Boni

Fra : Bo Nielsen

Dato : 20-06-05 22:04

"sdsf" <dfd@tyhj.gb> skrev i en meddelelse

> [...]
> været afgørende for hvor let jeg kommer.
> Det er heller ikke mit indtryk, at kussen bliver større af at kvinden har

Jeg foretrækker at bruge navnet _fisse_ , det syntes jeg lyder mere dejligt.
Nej det er heller ikke mit indtryk, men en fisse som har født, føles mere
elastisk, og dermed giver mig større nydelse, end hvis det var en for stram
ungpigefisse.

> [...]
> Jeg har været sammen med piger som ikke havde født, hvor
> kunne jeg let få hele hånden op. Hos andre som havde født, virkede det

Det ville jeg nu aldrig byde en dejlig fisse, og det er ikke kun fordi jeg
har en ret stor hånd .

> Ja emnet er sgu mere interessant end den evindelige pik-snak.

> Jeg er har dog ikke givet min et fast navn.

Navnet ''Vakse Viggo'' ligger ca. fem år tilbage.
Hun var sytten og jeg tyve. Hendes forældre var taget i sommerhus, og vi
havde en hel week-end for os selv.
Vi bollede dagen lang, og kunne bare ikke få nok af hinanden. Vi prøvede at
tælle hvor mange gange vi havde bollet, men opgav til sidst.
Pigen kom med den ide at døbe ham ''Vakse Viggo '' og det gjorde vi så i
cola, hvorefter han blev slikket godt ren for cola . Derefter døbte vi
hendes ''Pussy''.
Herlig week-end

> Jeg går ud fra at det er et arrangement i Fælledparken, hvilket ??

Nej det var Zulu Rocks i Parken med billetpriser til mellem 200-300 kr.
Fed oplevelse med Snoop Dogg, Nephew, Ataf, Nik &Jay oma..

Boni

Fra : Lasse Jensen

Dato : 21-06-05 20:54

Bo Nielsen wrote:

> [...]
> dejligt. Nej det er heller ikke mit indtryk, men en fisse som har født,
> føles mere elastisk, og dermed giver mig større nydelse, end hvis det var

Plejer man ikke at sige at det hedder en fisse, hvis hun ikke har født, og
en kusse, hvis hun har?

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Bo Nielsen

Dato : 21-06-05 21:39

"Lasse Jensen" <fafler@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Plejer man ikke at sige at det hedder en fisse, hvis hun ikke har født, og
> [...]

Det er meget muligt at _man_ gør, men _jeg_ gør bare ikke.-- Ordet kusse
lyder for mig som noget klamt, noget billigt, noget man feks.møder hos en
luder.
Nej fissen, fitten eller fjamsen, synes jeg lyder mere seksuelt
tiltrækkende.
Jeg tror nok de fleste kvinder som har født,godt kan undvære at man kalder
deres dejlige hul for _kusse_ : o ))

Boni

Fra : sdsf

Dato : 21-06-05 23:09

> [...]
> tiltrækkende.
> Jeg tror nok de fleste kvinder som har født,godt kan undvære at man kalder
Jeg tror nu ikke det er almingeligt at opfatte ordet "kusse" som grimt eller
usexet.
Jeg har det lige omvendet, jeg kan bedre lide ordet "kusse" end ordet
"fisse".

Ordet "fisse" forbinder jeg med en flok bøller der står og råber fisse,
fisse, fisse ...
Og DET er sgu usexet efter min smag.

Fra : Bo Nielsen

Dato : 21-06-05 23:30

> [...]
> "fisse".
>
> Ordet "fisse" forbinder jeg med en flok bøller der står og råber fisse,

Ja sådan ser man jo så forskelligt på tingene.

Selvfølgelig er det ikke sexet at stå og råbe fisse, men jeg mener nu det er
personerne som er usexet, og ikke ordet.

Boni

Fra : Hans Joergensen

Dato : 23-06-05 06:39

Bo Nielsen wrote:
> Selvfølgelig er det ikke sexet at stå og råbe fisse, men jeg mener nu det er
> personerne som er usexet, og ikke ordet.

Til gengæld kan det åbentbart enormt sjovt, når man har en promille
på +2

// Hans, der nu ikke mener at have råbt fisse.
--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-06-05 14:12

"Bo Nielsen" <boni@nospam.dk> wrote in

> [...]
> fissens størrelse har. Alle er selvfølgelig velkommen til at
> fremkomme med deres mening om dette dejlige emne.

Den skal vel bare passe til sin partner, så om den er stor eller lille
afhænger jo selvklart af om pikken er stor eller lille.

Det nytter jo ikke at sætte en negermand sammen med en asiaterkvinde
eller en asiatermand sammen med en negerkvinde... det holder bare ikke
for begge parter :)

Med mindre kvinden altså nyder at blive blokket ud som ind i helvede.
De kvinder findes selvfølgelig også men det er vist mere undtagelsen
end reglen.

MVH

Fra : Bo Nielsen

Dato : 20-06-05 22:28

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse
> "Bo Nielsen" <boni@nospam.dk> wrote in

> Den skal vel bare passe til sin partner, så om den er stor eller lille
> afhænger jo selvklart af om pikken er stor eller lille.

Jeg tror nu nok at de fleste normale pikke og fisser passer sammen.

> Det nytter jo ikke at sætte en negermand sammen med en asiaterkvinde
> eller en asiatermand sammen med en negerkvinde... det holder bare ikke
> for begge parter :)

Det er jo kun spørgsmålet om hvem der ville nyde det mest.
Personligt ville jeg ikke bryde mig om at bolle en asiatisk kvinde. Deres
krop er ikke mere udviklet end et tolvårrigt barns.

> Med mindre kvinden altså nyder at blive blokket ud som ind i helvede.
> De kvinder findes selvfølgelig også men det er vist mere undtagelsen
> end reglen.

Det er muligt

Boni

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-06-05 22:43

> Jeg tror nu nok at de fleste normale pikke og fisser passer
> sammen.

Ja.

> Personligt ville jeg ikke bryde mig om at bolle en asiatisk
> kvinde. Deres krop er ikke mere udviklet end et tolvårrigt barns.

Jeg har ikke prøvet, så skal ikke kunne sige det omend jeg sagtens kan
forestille mig det - de er squtte store de qvindfolk.

MVH