"Chr." <chr*remove*@nybro.dk> skrev i en meddelelse
news:d94sp0$s3m$1@gnd.k-net.dk...
> Nogle der har erfaring med Dell´s retur politik med henblik på køb af TFT
> skærmen Dell 2001FP 20'' ?
>
> Jeg er mest bekymret for pixel fejl i forbindelse med køb og da jeg ikke
kan
> finde deres pixel politik, vil jeg som udgangspunkt blot benytte mig af
> forbrugerlovens 14 dages returret hvis der skulle være 1 pixel fejl.
>
> Men - på deres hjemmeside står bl.a. følgende: "Forbrugere har 14 dages
> fortrydelsesret fra leveringen. Udnyttes fortrydelsesretten opkræves
> returfragt DKK 744 hos forbrugeren."
>
> "Fragtpriser for produkter købt i webstoren Elektronik & Tilbehør er
> afhængige af produkttypen og det bestilte antal produkter. Standard
> fragtpriser varierer fra DKK 38.75 til 267.50 inkl. moms pr. enhed."
>
> Da Dell ikke har det bedste handelsry, vil jeg høre om der er nogle som
har
> et bud på hvor meget det vil koste at returnere en ovennævnte TFT skærm?
>
Jeg har direkte ringet til Dell's kundeservice for at finde ud af deres
politik.
Jeg fik oplyst, at pixelpolitikken er fem pixels eller derover, med mindre
de er centralt placerede på skærmen.
Det skulle efter deres oplysninger koste ca 100 kr at returnere skærmen
under de 14 dages fortrydelsesret.
Jeg blev også meget forskrækket over deres oplysninger på hjemmesiden.
Derfor ringede jeg og forhørte nærmere, da jeg var meget interesseret i Dell
2005FPW.
Derefter valgte jeg at bestille til 4173 kr.
Nu venter jeg bare på fragtmanden
--
Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger