Tema'et fra DR
Fra : Grev Thomas

Dato : 19-06-05 19:04

Hej

Jeg har lige set reklamen fra DR med alt det guf de nu har at byde på. Musik
tema'et lyder lidt som Nightwish, men tror ikke det er dem.

Er der nogen herinde som ved hvem som spiller og hvad nummeret hedder???

Mange Tak

Thomas

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 19-06-05 20:03

Grev Thomas skrev:
> [...]
> dem.
>
> Er der nogen herinde som ved hvem som spiller og hvad nummeret

Spottet bruger temasangen fra DR's dramaserie "Ørnen". Det hedder
"Forgiveness" og har musik af Jacob Groth og tekst og sang af
sangerinden Misen. Musikken spilles af noget, der kalder sig The
Danish Filmharmonics.

Sangen kan høres på <http://dr.dk/oernen/Back_musik.asp>.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Grev Thomas

Dato : 20-06-05 18:27

nice.. så er det bare med hvordan jeg får den ned på mp3 :)

Thomas

Fra : Sune Salminen

Dato : 20-06-05 18:43

Grev Thomas wrote:
> nice.. så er det bare med hvordan jeg får den ned på mp3 :)
>
> Thomas

http://wms.dr.dk/storage/PP/tvdrama/oernen/Jacob_groth_feat_Misen_Forgiveness.mp3

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Dopedog

Dato : 21-06-05 19:05

> http://wms.dr.dk/storage/PP/tvdrama/oernen/Jacob_groth_feat_Misen_Forgiveness.mp3

Det kom den da ikke synderligt meget ned på harddisken af