Billeder og hyperlinks (tror jeg)
Fra : Heidi

Dato : 19-06-05 18:57

Jeg er ved at sætte en masse små billeder ind på min side (lavet i
Frontpage 2002), og indtil videre har jeg lavet hyperlinks til større
versioner af billederne, som åbner i samme skærmbillede, når man trykker
på det lille billede.
Men jeg har fået en ide om at man i stedet bare skal køre musen over det
lille billede, og så skal det store billede vises "oven i", så længe
markøren er placeret over det enkelte billede. Altså så man ikke behøver
klikke frem og tilbage.
Jeg mener helt bestemt jeg har set det på andre sider, men hvordan gør
man? Helst noget der kan gøres direkte i Frontpage, uden diverse
tillægsprogrammer osv.

Pft.
--
Heidi