Dobbelt aksler ?
Fra : Piraten

Dato : 19-06-05 17:43

Jeg har en campingvogn med dobbelt aksel, jeg har lige i denn weekend været
på en campingplads hvor undergrunden var så skæv at vi ikke kunne få vores
vogn til at stå lige og grave huller, det er campingfatter jo ikke så vild
med, er der nogen af jeg der har en ide eller har set noget der kan bruges
.......... så vil jeg gerne høre det
vh Jan

Fra : Steen Larsen

Dato : 19-06-05 18:28

Piraten wrote:
> [...]
> campingfatter jo ikke så vild med, er der nogen af jeg der har en ide
> eller har set noget der kan bruges ......... så vil jeg gerne høre det

Hej Jan

Hvad med at bruge nogle kiler en til hver aksel i den side der skal
hæves.

http://butik.hks-camping.dk/default.php?cPath=152_184

--
MVH Steen Larsen