Bayvantic Vet(mod flåter)
Fra : Polarman

Dato : 19-06-05 17:29

Hej!
Bivirkninger på dette produkt kan være forbigående hudreaktioner og
sløvhed,kan man læse sig til.Bivirkninger er medicinens svøbe.
Og hvis man opdager flere bivirkninger bør man kontakte lægen.
Jeg kan ikke min fysik,men jeg nævner nu jeg sidder med papirene at disse
"spot-on's" indeholder imidacloprid,permethrin og butylhydroxytoluen.
Jeg kan melde at min hund sover_meget_.Utrolig meget!
Er der andre her der har benyttet midlet og har bemærket andre forandringer
jeres hund har undergået?
Jeg vil godt lægge ud,med kun min intuition som opbakning,og sige at min
hund,som stadig er en ung hund,er begyndt at høre dårligt.
Jeg vil meget gerne høre fra jer?

Mange hilsener

Fra : Dal

Dato : 19-06-05 20:54

Vores hund klør sig en del mere end normalt de første 4-5 dage efter
behandlingen

/Henrik

Fra : Anette

Dato : 19-06-05 23:25

Dal wrote:
> Vores hund klør sig en del mere end normalt de første 4-5 dage efter
> behandlingen

Den kan jeg tilslutte mig. Philana har fået to behandlinger med Bayvantic, -
og begge gange har hun kløet sig voldsomt i nakken /hen over skuldrene i
dagene efter - uden der er noget udslet eller lignede at se på huden.

Jeg synes dog ikke at Bayvantic virker de der 4 uger der står på pakken. Der
gik kun lige knap 3 uger fra hun var dryppet første gang, til jeg fandt
levende lopper på hende et par dage i træk. En dryptur mere og de var væk.
Denne gang ser det så ud til at holde lidt længere.

/ Anette
www.philana.dk

Fra : Bodil

Dato : 20-06-05 08:44

"Anette" <abc@def.es> skrev i en meddelelse
Har prøvet produktet 2 gange begge gange blev hunden sløj, opkastninger
diareer og meget sløv, jeg kan også nikke genkendende til det med at klø sig
mere end normalt.
Jeg bruger ikke produktet mere.
Bodil
www.123hjemmesider.dk/bodilshunde

Fra : Sanne

Dato : 20-06-05 09:31

"Polarman" <no@mail> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg vil godt lægge ud,med kun min intuition som opbakning,og sige at min
> hund,som stadig er en ung hund,er begyndt at høre dårligt.

Hejsa.

Har kun prøvet en enkelt gang....men skal ikke prøve det mere.
Vores hund fik en allergisk reation på det, der gjorde hun simpelthen ingen
steder kunne være pga. kløe

Mvh
Sanne