PHP-Nuke
Fra : Lars E.

Dato : 02-06-01 15:34

Hejsan,

Jeg har ledt efter fundatsen for gruppen men kunne ikke finde noget der
talte imod. Derfor en mindre "annoncering".
Jeg har oprettet et forum for brugere af php/MySQL-programmet PHP-Nuke. Jeg
ved at der er mange danske brugere af det, men det var min opfattelse, at
der manglede et sted specifikt for danske brugere. Så derfor håber jeg, at
alle der bruger programmet og/eller vil hjælpe til med at få møget til at
fungere vil tage imod det. Der er oprettet grupper til PHP og
MySQL-udveksling af erfaring osv.

Ha' en forrygende dag.

Lars E, phpnuke.dk

Fra : Christian Joergensen

Dato : 02-06-01 17:02

Lars E. <lae@nospam.dk> wrote:

> Jeg har ledt efter fundatsen for gruppen men kunne ikke finde noget der
> talte imod.

<http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.internet.webdesign.serverside.php>

"Reklame for egne websider henvises til dk.opslag.internet."

--
Christian Jørgensen | "Ford, you're turning into a penguin"
http://www.razor.dk | "Stop it"

Fra : Lars E.

Dato : 02-06-01 17:20

Takker for henvisningen!
Men jeg vil dog alligevel forsvare det med, at det ikke er mig selv jeg
reklamerer for, men derimod et brugerforum der har til formål at hjælpe
brugere. Ved godt det stadig er annoncering, - men ville du have læst den
nyhedsgruppe?

Håber at gruppens brugere kan bære over med adviseringen!

Mvh.

LarsE, PHPNuke.dk

Fra : Jonas Delfs

Dato : 02-06-01 17:34

Gider du lige læse http://usenet.dk/netikette/quote.html

--
Mvh. Jonas Delfs
http://delfs.dk

"Kun en tåbe rydder op. Et geni behersker kaos"

Fra : Christian Joergensen

Dato : 02-06-01 17:37

Lars E. <lae@nospam.dk> wrote:

> Takker for henvisningen!

Du får lige en ekstra med i købet :)

> [...]

> Men jeg vil dog alligevel forsvare det med, at det ikke er mig selv jeg
> reklamerer for, men derimod et brugerforum der har til formål at hjælpe

Så vidt jeg kan se er det da dit site.

En anden ting er at du bringer linket til et brugerforum i et andet
brugerforum. Hvis ikke det er reklame, så ved jeg ikke hvad jeg vil kalde
det.

> Ved godt det stadig er annoncering, - men ville du have læst den
> nyhedsgruppe?

Ja - Ligesom alle de andre der er interesserede i at se sådanne opslag.

Fra : Lars E.

Dato : 02-06-01 17:52

Ok da. Hold da op hvor kan man være nærtagende herinde. Beklager da reklamen
så. Sorry, - skal ikke ske igen.

Lars E, (ingen reklame men fra phpnuke.dk)

Fra : Thomas P

Dato : 02-06-01 18:15

> Ok da. Hold da op hvor kan man være nærtagende herinde

Den største grund til folk er "nærtagende" er nok, at de er så meget inde i
usenets skikke m.m. at de efterhånden er trætte af folk, der ikke gør det -
når deres irettesættelser så bliver kommenterede, kommenterer de selv
lystigt videre

> Lars E, (ingen reklame men fra phpnuke.dk)

Hmm... måske skulle man til at overveje om det er i orden at reklamere i sin
signatur, da det jo intet har at gøre med ens gøremål i posten ? Ej, lad os
nu bare sætte os ned slappe lidt af...

--
- Thomas
~~~~~~~~

Fra : Niels Andersen

Dato : 02-06-01 18:14

"Lars E." <lae@nospam.dk> wrote in message
> Hold da op hvor kan man være nærtagende herinde.

Reglerne er der for en grund. Kalder du også politiet for nærtagende når du
får en lille fartbøde?

For mig at se læste og forstod du reglerne, og valgte at bryde dem med et
ret vagt argument...

"Jamen det er jo et brugerforum" - "Jamen jeg kører jo BMW"

Dette indlæg er bare for at forklare "vores" opførsel. :)

FUT: dk.admin.netikette
....som jeg ikke følger, medmindre nogen beder mig om det her eller pr.
email.

Mvh.

Niels Andersen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 05-06-01 11:52

"Lars E." <lae@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Ved godt det stadig er annoncering, - men ville du have læst den
> nyhedsgruppe?

Fuldstændig irrelevant.
Har du slet ingen respekt for usenet-mediet?
Hold din reklame i de dertil oprettede grupper for fremtiden

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Lars E.

Dato : 05-06-01 12:13

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> wrote in message

> Fuldstændig irrelevant.
> Har du slet ingen respekt for usenet-mediet?
> Hold din reklame i de dertil oprettede grupper for fremtiden
>
> --
> Med Venlig Hilsen
>
> Martin Højriis Kristensen
> Svar bedes baseret på RFC1855
> Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet

[sarkasme, surhed og forbavselse slået til]
Tusinde tak for dit relevante indlæg. Hvis du nu havde læst resten af tråden
og mine indlæg heri, ville du kunne se, at jeg har erkendt bøffen samt at
jeg beklager fejltagelsen. Alligevel vælger du at fortsætte tråden og
spilder dermed båndbrede. For mig at se er det totalt mangel på
proportionsfornemmelse! At jeg vælger at svare endnu engang er ikke for at
forsvare mig, men for at få nogle til at forstå, at der er vigtigere ting i
denne verden.
Så tag nu for helvede og slap af. Den her tråd er kørt alt for langt ud. Der
er satme flere indlæg i den end der er i andre postings i gruppen.
Nu har jeg fået nok!!! Er kommet til den konklusion, at visse nyhedsgrupper
er befolket med smålige individer der absolut intet bedre har at foretage
sig end at lege formynderiske brokkehoveder. Utroligt! Få dog et liv mand!
Jeg håber virkelig, at du og proselytter ikke skulle finde på at dukke op på
den omtalte side. Jeg ville være meget ked af at lægge arbejde og rescourcer
til for intolerante brokkehoveder. Håber virkelig, at der er nogen der har
en lortedag. Til gengæld håber jeg, at alle de andre i denne gruppe, som
ikke har reageret så uforholdsmæssigt rådent, må få en lille solskinsstråle
ind ad deres vindue.

Sidste indlæg fra min side.

Lars E

[sarkasme, surhed og forbavselse slået fra]

Fra : Anders K. Madsen

Dato : 03-06-01 15:06

In article <qO6S6.17030$dS3.900504@news010.worldonline.dk>, "Lars E."
<lae@nospam.dk> wrote:

> [...]
> bruger programmet og/eller vil hjælpe til med at få møget til at fungere
> vil tage imod det. Der er oprettet grupper til PHP og MySQL-udveksling

Ret interessant at finde en klon af dette indlæg på
worldonline.dk.mysql-php....
Hvor meget har du egentlig ledt efter nogen som helst fundats?
--
Anders K. Madsen :: http://madsen.sjovedyr.dk :: #118263303

   God spoke to me, no not Linus Torvalds or Richard Stallman, but God...
   "cat vmliuz-2.4.2-2 > /dev/audio"
   --
   Microsoft is not the answer.
   Microsoft is the question.

Fra : Lars E.

Dato : 03-06-01 16:57

Fald nu ned! Hvor svært kan det være at læse den undskyldning i denne
tråd?!? Jeg ledte hos WOL men kunne ikke finde den. Derefter glemte jeg at
lede efter denne gruppes fudats.
Men hvad kan du egentlig bruge det svar til. Er du meget interesseret i at
vide hvor mange min. jeg har brugt. Tag nu for satan og slap lidt af. Jeg
bliver så træt af tonen i de danske nyhedsgrupper. Man skulle satme tro, at
folk ikke havde andet at bitche over!
Lad dog være med at læse hele den tråd. Spring den over. Læs noget andet.
Tænk på noget andet. Lav en kop kaffe istedet for at spilde tid på at komme
med et latterligt spm. som du ingen pointe har i at få besvaret. Og lad for
guds (eller en andens) skyld være med at klikke dig ind på den omtalte
side!!!
Og så smut udenfor og nyd regnen mens den stadig er her. Det varer ikke
længe inden hedebølgen kommer.

Lars E.

Fra : Anders K. Madsen

Dato : 03-06-01 19:22

In article <z5tS6.427$R84.61898@news010.worldonline.dk>, "Lars E."
<lae@nospam.dk> wrote:

> [...]
> andens) skyld være med at klikke dig ind på den omtalte side!!!
> Og så smut udenfor og nyd regnen mens den stadig er her. Det varer ikke

Jeg hverken skælder ud eller "bitcher", og det er jeg heller ikke ude
på...
Jeg synes bare det var lidt suspekt at de to indlæg var identiske, og kom
bare til at tænke på at du måske bare skrev det med at du havde ledt
efter fundatsen, uden at du egentlig havde overvejet at kigge efter
den...
Jeg vil ikke stille mig hellig, jeg har da selv en url i min signature,
og hvis jeg havde bygget et websted jeg var stolt af ville jeg også gerne
informere folk om at det fandtes....
Modsat en del andre synes jeg at dit indlæg havde en vis relaavans for
denne gruppe, da det indbefatter det overordnede emne her...
Så, det var ikke et personligt angreb eller noget lignende, bare et lille
"hmm" herfra...

Fra : Lars E.

Dato : 03-06-01 19:38

Tak for dit svar! Jeg er glad for, at du har givet udtryk for dine
synspunkter. Jeg selv mente også, at det havde relevans for denne gruppe,
men det skal da selvfølgelig ikke undskylde indlægget.
I øvrigt, - hvis du lægger mærke til de to indlæg, så er de faktisk ike
identiske. I wols gruppe postede jeg efter jeg havde ledt efter fundatsen.
Dernæst rettede jeg nogle småting og lagde så beskeden her (desværre uden at
tjekke fundatsen ;) ).
Så altså mine intention med at poste indlægget var faktisk ment som en
information snarere end reklame for MIT websted. (=som i mig, mig, mig,
se-havd-jeg-har-lavet). Jeg har banket det op fordi jeg mente, at der var et
behov for det. Og måske også for brugere af denne gruppe. Og hvad er mere
nærliggende end at fortælle brugerene om det end dér hvor de er? Men ok,
reglerne tillader det ikke. Dén er taget til efterretning!

Men ha' det nu alligevel forrygende :))

Fra : Thomas P

Dato : 03-06-01 19:58

> Men ha' det nu alligevel forrygende :))

Det skal vi nok allesammen sørge for at have Uden at lange ud efter dig,
ville jeg foreslå dig at læse usenets netikette om citater...
http://www.usenet.dk/netikette/quote.html - remember: No offence ! jeg blev
også selv henvist til denne, da jeg citerede mærkeligt, men nu er det fine,
fine, fiiine ---

--
- Thomas
~~~~~~~~

Fra : Lars E.

Dato : 03-06-01 20:06

"Thomas P" <blomme@post.com> wrote in message

> [...]
blev
> også selv henvist til denne, da jeg citerede mærkeligt, men nu er det

Hehe, will do! Håber dette er ok

Lars E