NIGHTWISH i danmark igen!!!
Fra : Esben von Buchwald

Dato : 18-06-05 22:42

Så ser det sgu ud til at finnerne kommer og trøster alle dem der ik
nåede at købe billet til koncerten i februar...

I følge billetnet.dk er det KB Hallen Lør 27.08.2005 20:00

i følge gaffa er det vega 12. september
http://gaffa.dk/nyheder/view.php/news_id=13631

Går ud fra der også er andre herinde der skal ind og høre det

Fra : Ukendt

Dato : 19-06-05 08:52

> Går ud fra der også er andre herinde der skal ind og høre det

Yes, helt sikkert. Det foregår i KB Hallen d. 27. august, da koncerten i
Vega d. 12. september af en eller anden grund blev aflyst.

Tjek evt. det her link:
http://gaffa.dk/nyheder/view.php/news_id=13675/artist_focus=23331

Måske ses vi derinde, for jeg skal i hvert fald afsted og har allerede min
fine billet liggende ved siden af mig! ;)