Kan Battlefield 2 ikke komme til at køre p~
Fra : cc

Dato : 18-06-05 20:05

Fra : N´far

Dato : 19-06-05 00:21
Fra : cc

Dato : 19-06-05 01:59

tak for link det virker sku ,,,, dog med lortegrafik ,, men så kan man da i
det mindste prøve det ,,, gameplay er dog ikke så fantastisk som jeg troede
, er næsten nøjagtigt som bf1 . så spiller jeg hellere CS
.... godt jeg ikke fik købt et dyrt grafikkort bare for bf2 skyld ..

Fra : N´far

Dato : 19-06-05 22:42

"cc" <clauschristiansen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> troede , er næsten nøjagtigt som bf1 . så spiller jeg
> hellere CS ... godt jeg ikke fik købt et dyrt grafikkort bare for bf2

Fint det virker. Ja- jeg havde så også hørt om, at grafiken er dårligt med
patch og GF4.

Men: med et DX9 kort bliver det helt klart det beste spil man har set
indtil videre. De 2 demobaner bliver nok til "BF-Dust" og "BF-Dust2", tror
jeg.

Thumbs up herfra ...

vh.

Fra : ct

Dato : 20-06-05 17:10

> , er næsten nøjagtigt som bf1 . så spiller jeg hellere CS

Well, det er efter min mening meget forkert - gameplayet skal opleves med 64
spillere, så der er rigitgt meget infanteri, en god commander og delt op i
en 4-5 teams der arbejder godt sammen. Så er der ikke meget BF1 stemning
over det mere, overhovedet.

derudover kommer oplevelsen med den fede grafik så, men det er en anden sag

claus

Fra : Jakob

Dato : 20-06-05 19:34

In article <kTBte.7809$mH7.6882@news.get2net.dk>,
claus@FJERNDETTEkjerkegaard.dk says...

> spillere, så der er rigitgt meget infanteri, en god commander og delt op i
> en 4-5 teams der arbejder godt sammen.

Det kommer aldrig til at ske på nettet og det er et problem for det
spil. Jeg sad og spillede multiplayer demo for sjov og der var ingen der
fattede det. Alle rendte rundt i CS mode, og det kommer til at ske med
det her spil er jeg bange for.

Selv med BF vietnam er det SJÆLDENT at man oplever nogen form for team
spil hvis folk ikke lige er i clan sammen, jeg tror det bliver bf2?s
akilleshæl fordi der er mange spillere der overhovedet ikke gider, men
bare møver afsted.

--
Venlig hilsen

Jakob