div - background-image og height...
Fra : Dennis Munding

Dato : 18-06-05 18:29

Hej NG!

Så er den gal igen...

Jeg har en div (id="menu"), som har en baggrunds-gif.
Jeg vil gerne have at min menus højde følger højde på div id="indhold".
Jeg har forsøgt med height=100% og repeat på baggrunds-giffen, men det
hjælper ikke...

Så har jeg prøvet med min-height, men det resulterer bare i, at menu får den
angivne min-height - ikke at den bliver større, hvis indholds-div'en er
højere...

Problematikken kan ses her: http://www.skovaa-munding.dk/ - den sorte
baggrund i menuen skulle gerne gå ned til bunden af siden...

Nogen, der kan hjælpe??

På forhånd tusind tak!

Dennis Munding
Web-master
http://www.skovaa-munding.dk/
http://www.mundings-memorial.dk/
http://www.cantica.dk/

Fra : Allan Vebel

Dato : 18-06-05 21:37

Dennis Munding <mail@invalid.com> skrev:

> Jeg har en div (id="menu"), som har en baggrunds-gif.

Lav en baggrund som dækker hele siden, se
http://html-faq.dk/2003.asp

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Dennis Munding

Dato : 18-06-05 22:15

Hej Allan!
"Allan Vebel" <spam@do.not> skrev i en meddelelse

> Lav en baggrund som dækker hele siden, se
> http://html-faq.dk/2003.asp

Tak for tippet - det prøver jeg da lige...

Fra : Dennis Munding

Dato : 19-06-05 12:16

Hej igen Allan!
"Allan Vebel" <spam@do.not> skrev i en meddelelse
> Lav en baggrund som dækker hele siden, se
> http://html-faq.dk/2003.asp

Vil bare lige fortælle, at dit råd virkede - jeg skulle bare lige hitte ud
af PhotoShop...

http://www.skovaa-munding.dk/