Serverlager..'der er ikke serverlager nok'
Fra : Kire

Dato : 18-06-05 11:22

Min bærbare og min stationære er forbundet trådløst under winXP Pro,
alt har hidtil fungeret perfekt, men nu får jeg pludselig meddelelsen :
...der er ikke serverlager nok,
når jeg vil koble på et netværkssted fra den bærbare til den stationære. Den
modsatte vej er der
ingen problemer.
Håber på hjælp !

Venlig hilsen
Erik

Fra : Kire

Dato : 20-06-05 16:14

Problemet er løst, set ligger i registreringsdatabasen :
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;177078&Product=win2000

Venlig hilsen
Erik