Hvilken film..?
Fra : Peter A.

Dato : 17-06-05 21:02

For nogle år siden så jeg en film som jeg vil have fat i igen. Handlingen
står ret difust for mig, men det er noget med en munk der har levet afsides
et sted i en grotte (filmen starter med at han kommer ud), og vender tilbage
vistnok tilbage til et kloster, på en eller anden måde møder han en kvinde
og han rejser vist fra klostret. Slutscenen mener jeg var, at han lå på
jorden i en ørken og græd. Noget i den stil... det var en film uden ret
mange ord.

Siger det nogen noget, ...titel? den gik i den lokale provinsbiograf.

--
Vh. Peter Andersen
www.mespilus.dk/salg

Fra : Peter A.

Dato : 17-06-05 21:32

Peter A. wrote:
> [...]
> Noget i den stil... det var en film uden ret mange ord.
>
> Siger det nogen noget, ...titel? den gik i den lokale provinsbiograf.

Nu fandt jeg efter temmelig meget leden rundt titlen: Samsara
http://www.imdb.com/title/tt0196069/

Desværre er der ingen netbutikker der har den på lager, og den er udgået af
produktion - så hvis nogen har den stående på hylden og ikke syntes den er
værd at se så er jeg køber

--
Vh. Peter Andersen
www.mespilus.dk/salg

Fra : Thomas Frandzen

Dato : 26-06-05 14:03

"Peter A." <peterandersen@mespilus.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> af produktion - så hvis nogen har den stående på hylden og ikke syntes den

Hvad med:
http://www.atc.org.au/merchandise/samsaradvd.html

Eller http://www.digitarian.dk/Film/Samsara_836 - godt nok udlejning, men
hvis du bare vil gense den?