2 Websteder, hvordan ???
Fra : Heine Hansen - www.c~

Dato : 17-06-05 17:01

Hej,

Har før brugt webwriter og en alm. ftp server til at lave og udgive mine
hjemmesider.

Nu er jeg startet på at bruge Frontpage 2003.

MEN: Jeg har 3 forskellige hjemmesider at udgive. Før havde jeg den i 3
forskellige mapper som jeg så bare skiftede imellem.

Men hvad gør jeg med frontpage. Hvordan adskiller jeg de 3 websider fra
hinanden ?

Har prøvet at lave 3 mapper i "Dokumenter/Mine websteder". Men kan ikke
holde dem adskilt. Hvis jeg oploader, oploader den alle 3 mapper som ligger
i mappen "Mine websteder"......
Kan jeg få frontpage til at se direkte ned i mappen som f.eks. hedder
"carnut" (Som den ene side hedder) istedet for at den tager hele mappen
"Dokumenter/mine websteder/xxxx/"

HJÆÆÆLP !

--
Best Regards,
Heine Hansen - Denmark

"Chevy Impala - Rides like a Cadillac, hauls ass like a Chevelle"

Fra : kim petersen

Dato : 17-06-05 18:27

"Heine Hansen - www.carnut.dk" <spam@carnut.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Phone: +45 2183-5588
> Web: www.carnut.dk
>
> "Chevy Impala - Rides like a Cadillac, hauls ass like a Chevelle"

Jeg kører med frontpage 2003 DK.
Jeg går bare ind på min hjemmeside og
åbner med frontpage .
Hilsen kim
God weekend

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 17-06-05 22:40

"Heine Hansen - www.carnut.dk" skrev bl.a.:

> [...]
> jeg den i 3 forskellige mapper som jeg så bare skiftede imellem.
>
> Men hvad gør jeg med frontpage. Hvordan adskiller jeg de 3

Ved du selv hvor mange du har? 2 eller 3?

Hvad hedder de(n) som *ikke* er www.carnut.dk?

Hvis hver af dine hjemmesider har sit eget Brugernavn og/eller
Adgangskode, så forstår jeg ikke at de alle sammen oploades i ét
hug. Men de hedder måske det samme hos webhotellet?

--
Hilsen fra Jørgen Grandt
a.k.a. www.hamigen.dk

Fra : Heine Hansen - www.c~

Dato : 18-06-05 04:29

He, he - Ja, kan godt se at det kan forvirre når jeg skriver 2 sider i
headeren. Men der er nu 3

www.daydreamers.dk og www.lowrider.dk

Adgangskode, så forstår jeg ikke at de alle sammen oploades i ét
hug. Men de hedder måske det samme hos webhotellet?
De har forskelligt brugernavn/adgangskode, men samme udbyder.

Problemet er at hvis jeg har 3 mapper som hverisær indeholder de 3 sider,
liggende i dokumenter/mine websteder som f.eks hedder 1, 2 og 3. Så åbner
jeg f.eks mappe nummer 3 og vil opdatere og oploade den, så oploader
frontpage ALT hvad der ligger i mappen "mine websteder". Dvs. at jeg får 3
mapper smidt på nettet. Og da de bliver oploadet som MAPPER kan de jo ikke
åbnes. Selv .index-filen ligger jo i mapperne.
Håber at det kunne forståes ????????????????

Fra : Johnny Winther Ronne~

Dato : 18-06-05 09:06

> [...]
> åbnes. Selv .index-filen ligger jo i mapperne.
> Håber at det kunne forståes ????????????????

Det er fordi at du ikke har defineret dem som selvstændige websteder.

Vælg: Filer->Ny->Websted->Tomt websted

Ret stien så den peger på den undermappe hvor webstedet ligger.

Hvis du gør det for alle tre websteder så kan du udgive dem hver for sig.

Med venlig hilsen
Johnny Winther Ronnenberg

Fra : Heine Hansen - www.c~

Dato : 18-06-05 14:09

KANON - Det virker jo. Tak for hjælpen...............

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 20-06-05 00:10

"Heine Hansen - www.carnut.dk" <spam@carnut.dk> wrote in message
> KANON - Det virker jo. Tak for hjælpen...............

Og derudover er Total Commander også genialt til at uploade via ftp til ens
hjemmesideserver.
http://www.ghisler.com/
Det kan lidt af hvert, og meget mere - med andre ord: Når man har vænnet sig
til at bruge det, er det sgutte til at undvære!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
www.welles.dk