MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
outlook-express prob.
Fra : Ukendt

Dato : 17-06-05 13:23

Hej...

jeg har et problem på vores hjemme maskine køre vi win xp sp2 og vi bruger
det mail program der fulgte med nemmelig outlook-express, vi har det hele
delt på i 3 brugerflader 1 til hver men min kæreste er blevet mærkelig... på
de sidste par dage har den lavet lidt om inde i outlook-express i stedet
for de ca 10 nyhedsgrupper hun havde inde er der nu kun 1 som er
" ------------(et eller andet)" det er ikke en hun abbonere på + at alle de
mails hun har modtaget, sendt og sletter er væk det er som at gå ind i en
helt frisk outlook-express men det er ikke så godt da hun venter at få svar
på et job via e-mail... jeg har prøvet at systemgendanne tilbage til i
søndags men det ændre ikke på noget der er stadigvæk væk.. hvad gør vi??

Anders

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 17-06-05 15:02

"Anders E. Larsen" <ae(snabel a)aab-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> godt da hun venter at få svar på et job via e-mail... jeg har prøvet at
> systemgendanne tilbage til i søndags men det ændre ikke på noget der er

Jeg kan ikke sige, hvad problemet er, men I kan jo gøre det, at I opretter
hendes mailadresse på f.eks. din profil også, således at du kan tømme hendes
mailboks.
Nu skriver du ikke hvilken udbyder I har, men hvis det f.eks. er tdc kan I
også tømme hendes mailboks via webmail.

Kurt

Fra : Ricko.

Dato : 17-06-05 16:09

> Nu skriver du ikke hvilken udbyder I har, men hvis det f.eks. er tdc kan I
> også tømme hendes mailboks via webmail.
>
> Kurt
God ide , men arrownet som de bruger som udbyder har ikke den tjeneste.

Fra : Flemming Nielsen

Dato : 18-06-05 03:31

"Ricko." <ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse

> God ide , men arrownet som de bruger som udbyder har ikke den tjeneste.

Forkert. Her er adressen til webmail:
https://cust-webmail-01.arrownet.dk/src/login.php

Mvh. Flemming Nielsen

Fra : Ricko.

Dato : 18-06-05 04:47

"Flemming Nielsen" <nn@nn.nn> skrev i en meddelelse

> "Ricko." <ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse

> Forkert. Her er adressen til webmail:
> https://cust-webmail-01.arrownet.dk/src/login.php
>
> Mvh. Flemming Nielsen
Hej Flemming , det skal du dæleme have mange tak for , god weekend.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-06-05 16:29

"Anders E. Larsen" <ae(snabel a)aab-net.dk> skrev:

>hvad gør vi?

Prøv at spørg i Outlook Expressgruppen, se signatur.
--
med venlig hilsen Knud
Bruger du Outlook Express?