forbinde via IrDa??
Fra : FedeDorit

Dato : 17-06-05 12:02

Hejsa.
Jeg har forstået at en Siemens C65 understøtter IrDa (infrarød) forbindelse
til overførsel af ringetoner etc.

Jeg har et Abit NF7-S V2.0 bundkort som der understøtter IrDa (man kan
ihvertfald vælge det i bios)

Jeg har downloadet MPM( Mobile Phone Manager) fra www.siemens.com

Hvordan får jeg forbindelse mellem min pc og telefonen??

Skal der sættes noget op på telefonen???

pft..

Fra : Hans Otto Nielsen

Dato : 17-06-05 12:43

"FedeDorit" <123@123.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvordan får jeg forbindelse mellem min pc og telefonen??
>
> Skal der sættes noget op på telefonen???

Hejsa
Jeg bruger min c65 sammen med min bærebare pc, og det virker fint via IrDa.
Jeg har også installeret MPM, lige så snart jeg lægge min mobil i tændt
tilstand
ud for IrDa porten så finder pc og telefon hinanden.
Hvis du bruger en "stationær" pc skal du nok installere en infrarød enhed,
måske
en USB <->IrDa, kik på www.edbpriser.dk der kan du nok finde noget brubart

mvh
Hans Otto

Fra : Hans Otto Nielsen

Dato : 17-06-05 13:17

"Hans Otto Nielsen" <oz2hns@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ud for IrDa porten så finder pc og telefon hinanden.
> Hvis du bruger en "stationær" pc skal du nok installere en infrarød enhed,
eller på denne http://www.prishammeren.dk/shop/default.asp?ProductID=10202

mvh
Hans Otto