Lidt om hegn - igen
Fra : Maria Fabæch

Dato : 02-06-01 13:55

Hejsa
Ja, så er hegnet blevet taget ned. Rasmus (min søn - 3 år) og Claus
(manden) har været i sving i nogle timer, og nu ligger der en ordentlig
stavl træ ude i haven. Og far og søn ligger også i vher sin seng og sover
til middag. Jeg har været i Silvan og købe lister, vridere og vinkeljern til
at lave netrammer til vinduerne, så vi stadig kan få frisk luft. Men det
skærer mig nu lidt i hjertet at se mit dyre hegn være helt væk...
Jeg har ikke fået en endelig tilladelse til mit el-hegn endnu, men jeg har
da hørt ( uden for referat) at det nok skal blive godkendt.

MVH
--
Maria og Kattene
http://hjem.get2net.dk/maria

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 04-06-01 22:45

Hej Maria!

Efter at have læst så meget om dine trængsler vil jeg bare lige sige held og
lykke; jeg håber det altsammen går i orden, både el-hegn, og
dispensation/ændring af vedtægter, så du kan beholde begge katte.

Mvh. Birgitte (som bor i et boligselskab, hvor de ikke er så nøjeregnende
med antallet af katte; vi har også to).