CSS scroll og explorers endeligt
Fra : per poulsen

Dato : 17-06-05 10:43

Jeg sidder og arbejder på siden http://www.knst.dk/rcdpindex.php
Det er første udkast til den fulde side. Den er nem at redigere,
nem at opdatere og nem at overskue.. Jeg mangler bare lige at
løse et par problemer før jeg læsser al indhold på:

CSS Scroll:
Det er meningen at der skal komme en scrollbar op når texten i
feltet overflow´er, men det gør der ikke?

Explorer:
.. Viser ikke den nederste del af siden.. ? (tsk, microsoft.. :)

Kan nogen hjælpe?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 17-06-05 13:57

per poulsen wrote:
> [...]
> nem at opdatere og nem at overskue.. Jeg mangler bare lige at
> løse et par problemer før jeg læsser al indhold på:

Start med at få din kildekode til at validere:

http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A//www.knst.dk/rcdpindex.php

http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?profile=css2&warning=2&uri=http%3A//www.knst.dk/rcdpindex.php

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Claus Pryds

Dato : 18-06-05 08:24

[snip]>

CSS Scroll:
> Det er meningen at der skal komme en scrollbar op når texten i
> feltet overflow´er, men det gør der ikke?

Prøv at skrive overflow:auto; i dit stylesheet det bør virke

Og som erik har skrevet få din side til at validere det gør mange ting meget
lettere !

Hej fra Claus