Kattepension i Odense...
Fra : Noon

Dato : 17-06-05 08:05

Hej allesammen...

Jeg håber, der er nogen der kan hjælpe mig! Vi skal på festival i
Tyskland i uge 31 fra onsdag til søndag. Men vores problem er, at vi
lige er flyttet hertil, så vi kender ikke nogen, der kan komme forbi og
passe vores misser. Jeg er jo klart tilhænger af, at dyrene skal blive i
deres faste rammer, når mor og far ikke er hjemme... Men når den
mulighed nu ikke byder sig, så er vi jo nødt til at finde en
kattepension! Suk...

Er der nogen steder, der kan anbefales??

Tak for hjælpen!

-Noon, Odense S.

Fra : Camilla Baird

Dato : 17-06-05 10:44

Jeg cc'er dette til en veninde, jeg har i Odense - måske hun kan hjælpe
med svar.
mvh Camilla

Fra : Johny Pedersen

Dato : 17-06-05 17:38

Ifølge Eniro er der kun den her i odense:

Holmens Hunde- & Kattepension
Staupudevej 24
Aasum
5240 Odense NØ
tlf. 66 10 40 20

Johny Pedersen

Fra : Anette

Dato : 17-06-05 22:19

Johny Pedersen wrote:
> Ifølge Eniro er der kun den her i odense:

Der er nu et par flere

Klingeskovs Kattepension
Klingeskov 13
5450 Otterup

Otterup ligger få km nordvest for Odense ( der går bus)
---
Verninge Kattepension
Odensevej 55
5690 Tommerup
Verningen ligger få km syd for Odense ( der går også bus den vej)

Og sikkert flere, hvis man bevæger sig en smule udenfor Odense by.
En 3. mulighed er at ringe til Inges kattehjem, Odense afd. høre hvad de evt
kan anbefale.
De har sikkert styr på hvilke kattepensioner der er gode.
Inges Kattehjem
Sdr. Boulevard 83
5000 Odense C.
Tlf. 70 20 35 55

/ Anette
Også fynbo - men på ferie i de dage

Fra : Milea

Dato : 19-06-05 14:55

"Anette" <abc@def.es> wrote in

[klip]

> Otterup ligger få km nordvest for Odense ( der går bus)

Få kilometer?! Jeg synes ikke, at 25-30 km. er få kilometer

> / Anette
> Også fynbo - men på ferie i de dage

/Milea
Også fynbo

Fra : Noon

Dato : 21-06-05 20:23

Nej, hvor ærgerligt du ikke er hjemme der... Det ville jo have været
fantastisk, hvis vi kunne finde en kattesitter, som kom hjem og kiggede
til kattene! For jeg er ærlig talt ikke meget for det pensionshalløj!

Er der nogen der ved, hvad det koster at have en dyretaxa til at komme
og fodre/passe et dyr, mens man er på ferie!? Jeg læste lige en kort
annonce i avisen om en dyretaxa, der også passede "feriebørn"

-Noon

Fra : Margit Wulff

Dato : 18-06-05 18:39

www.kattesiden.dk kan du se listen over kattepensioner. Der er faktisk en
kattepension i Odense.

vh Margit Wulff
-webmaster for Kattesiden.dk

Fra : Noon

Dato : 19-06-05 08:49

Hej igen!!

Jeg vil gerne sige tak for hjælpen... Så har jeg da lidt at gå ud fra nu!
Mange tak!

-Noon