Heroes of Might and Magic 3: Complete
Fra : Max

Dato : 17-06-05 07:17

Hej

Min søn har købt ovennævnte spil, men jeg kan ikke få
lov at installere det på hans nye Win2k 3GHz P4 maskine,
den melder at en install fil har forårsaget en fejl og lukkes.
På min gamle Win2k 600 MHz PIII maskine ser det ud til
at lykkes fint at installere, kan hans maskine være for
hurtig til dt gamle spil ?????

Mvh Max

Fra : Iddqd

Dato : 18-06-05 06:29

Max wrote:
> Hej
>
> Min søn har købt ovennævnte spil, men jeg kan ikke få
> lov at installere det på hans nye Win2k 3GHz P4 maskine,
> den melder at en install fil har forårsaget en fejl og lukkes.

Den helt præcise fejlmelding vil måske kunne hjælpe os med at hjælpe
dig, men kig evt. på droducentens hjemmeside og se også efter Readme
filer på CD'en.

> På min gamle Win2k 600 MHz PIII maskine ser det ud til
> at lykkes fint at installere, kan hans maskine være for
> hurtig til dt gamle spil ?????

Den kan ikke være for hurtig til installationsprogrammet, så det er ikke
der forskellen er. Kig hellere på hvad der ellers skiller dem ud, er han
eksempelvis logget på som en bruger med begrændsede rettigheder eller
kan det måske være en konflikt med antivirus programmet elller...

Mvh

Bruno