Hvor køber i rustfri
Fra : Preben Christensen

Dato : 16-06-05 22:28

Hej

Hvor køber i rustfri bolte og skruer???

--
Venlig Hilsen
Greetings

Preben Christensen
6630

Fra : sailor99

Dato : 17-06-05 07:28

"Preben Christensen" <dunder@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:42b1eee3$0$225$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Hej
>
> Hvor køber i rustfri bolte og skruer???

Løjt Maskinfabrik i 6200 Åbenrå:

Georg

Fra : Claus Tersgov

Dato : 17-06-05 08:18

"Preben Christensen" <dunder@pc.dk> skrev

> Hvor køber i rustfri bolte og skruer???

Det afhænger meget af, hvilke mængder jeg skal bruge. Små mængder køber jeg
hos Biltema eller i udstyrsbutikkerne, og større mængder køber jeg hos Carl
F. Men der skal man købe 100 stk eller hvor meget der nu er i en æske, men
regner man stykprisen ud, så er det langt, langt billigere.

Claus
--
Sælges *billigt* og nyt:
Mindre blokke, bl.a O.H i aluminium samt anden i rustfrit

Fra : Preben Christensen

Dato : 17-06-05 18:16

Hej

Tak for svarene og