Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Panasonic DMC-FZ5
Fra : Manse

Dato : 16-06-05 21:47

Hejsan

Nogen der har mulighed for at kopier deres Danske manual, og sende en
kopi....???

Og der er selvfølgelig beløning for det..

Har mailet til Panasonic, men firmaet, har ikke engang ulejliget sig med at
sende et svar..!!!!!!!!

Manse

Fjern 11 fra mail

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 16-06-05 22:33

Manse wrote:
> Har mailet til Panasonic, men firmaet, har ikke engang ulejliget sig
> med at sende et svar..!!!!!!!!
> Manse

Så prøv din lokale fotohandler - jeg ved ikke med Panasonic men alle
fotoandlere skaffer gerne til f.x. Canon - så mon ikke de kan skaffe en til
Panasonic også.

Ellers hvis du vil købe en her, så skal du over i en markedsgruppe - i dette
tilfælde news:dk.marked.privat.foto

Jan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-06-05 22:43

Manse skrev:

>Nogen der har mulighed for at kopier deres Danske manual, og sende en
>kopi....???

Hvilket er ulovligt, man må må ikke kopiere den til andet end
eget personligt brug.

>Og der er selvfølgelig beløning for det..

Handel foregår i markedsgrupperne.
--
Knud

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 17-06-05 09:43

Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> skrev:

> Hvilket er ulovligt, man må må ikke kopiere den til andet end
> eget personligt brug.

Forkert. Personlig brug gælder kun digitale kopier. For "analoge"
kopier hedder begrænsningen privat brug og her er kredsen der må
kopieres til meget større.

Se §12:
http://www.retsinfo.dk/_LINK_0/0&ACCN/A20040071029

--