Viderstilles til en anden hjemmeside efter~
Fra : sune moldt

Dato : 16-06-05 18:55

Jeg vil have, at når man loggerin på min gamle hjemmesides
forside, så bliver man linket vidre automatisk efter et par sec..
er der nogen der kan hjælpe??

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 16-06-05 19:13

sune moldt skriblede bla:

--

Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-06-05 19:11

sune moldt skrev:

>Jeg vil have, at når man loggerin på min gamle hjemmesides
>forside, så bliver man linket vidre automatisk efter et par sec..
>er der nogen der kan hjælpe?

I <head>:

Husk også at lave et alm. link på siden, hvis viderestilling
fejler, f.eks. fordi brugeren har fravalgt muligheden.

5 er antal sekunder.
--
Knud

Fra : Torben Stallknecht

Dato : 16-06-05 19:08

sune moldt wrote:
> Jeg vil have, at når man loggerin på min gamle hjemmesides
> forside, så bliver man linket vidre automatisk efter et par sec..
> er der nogen der kan hjælpe??

<META HTTP-EQUIV=Refresh CONTENT="10; URL=http://dr.dk">

Ovenstående stiller videre til dr.dk efter 10 sekunder